Har du även koll på storleken på dom lagerna som behövs. Annars får jag bara mäta när veven kommer. Återigen, stort tack.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
ABU rulltrim/reservdelar prislista
Collapse
X
-
Stort tack för hjälpen Ingemar. När du öppnat dörren för att byta till lager i veven så va det inte svårt att bestämma sig för att jag ska göra det
Har du även koll på storleken på dom lagerna som behövs. Annars får jag bara mäta när veven kommer. Återigen, stort tack.
-
Hej!Ursprungligen postat av stuntmartin Visa inläggHej!
Är det någon som vet om veven som står i första inlägget (Vev komplett med EVA-handtag 186:- ink moms 1190670) är rak?
Jag söker en rak vev med EVA handtag. Har letat som en tok, men hittar inget. Har ni något ni kan rekommendera. Gärna produktnummer och bild om det finns.
Tack på förhand.
Den gamla mörrums veven har Eva grepp och vill du så byter du ut plastbussningarna mot lager från kullagergrossisten. Kostar 9:-/st. Artikel nr 1190670, pris 214:- inkl moms. Veven satt på de äldre ivcb rullarna, de med gold och grått. /Ingemar
Lämna en kommentar:
-
Hej!
Är det någon som vet om veven som står i första inlägget (Vev komplett med EVA-handtag 186:- ink moms 1190670) är rak?
Jag söker en rak vev med EVA handtag. Har letat som en tok, men hittar inget. Har ni något ni kan rekommendera. Gärna produktnummer och bild om det finns.
Tack på förhand.
Lämna en kommentar:
-
någon här som vet vad det är för storlek på lagren som sitter i evighetsskruven? mvh
Lämna en kommentar:
-
Har de inte för mycket att göra så skickar de samma dag som beställningen kommer in. Det brukar gå snabbt. /Ingemar
Lämna en kommentar:
-
Hur lång tid tog det för er som beställde direkt från Abu svängsta ? Mvh
Lämna en kommentar:
-
Fick detta imponerande svar ifrån Abu
Aluminium-vev/plast-grepp 81 gram
Kolfiber-vev/EVA-grepp 22.5 gram
Lämna en kommentar:
-
Du vet kanske ungefär, när i kastet trasslet kommer. Syna linan på det stället. Om det nu var tveksam kvalité på linan så tycker jag absolut att du oavsett ska göra som du skriver, PP tycker jag själv funkar kanon.Ursprungligen postat av ArcticDreamer Visa inläggTack för tipset! Inte tänkt på linans inverkan! Det är faktiskt en billigare "kinalina" Ska riva av den och fylla upp rullen med Power pro eller liknande! Har samma lina på min revo toro och den beter sig normalt. Men den linan är kanske inte "skadad"?
..och glöm inte återföra i tråden om vad du kommer fram till, detta är högintressant läsning för alla rullnördar!
Lämna en kommentar:
-
Tack för tipset! Inte tänkt på linans inverkan! Det är faktiskt en billigare "kinalina" Ska riva av den och fylla upp rullen med Power pro eller liknande! Har samma lina på min revo toro och den beter sig normalt. Men den linan är kanske inte "skadad"?
Lämna en kommentar:
Foton
Collapse
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av lausvik, 2013-01-29, 08:46
|
231 svar
31 801 visningar