Ambassadeur Beast - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ambassadeur Beast

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Snöhäst
    replied
    Ursprungligen postat av Silverbågen
    Det är det som är det fina i kråksången.....ju fler inlägg som postas här....ju mer träffar......och mer intresse.....osv

    Plantera lite bilder......nån video...lite här o där....sen är bollen i rullning..

    /S
    Vad gör de när vi snackar skit om rullen? Blir folk mer intresserade om man skriver att en grej ser ut som skit? :O De blir reklam, men ingen fin reklam

    Ge mig stativet, allt annat trams kan dem få behålla.

    Lämna en kommentar:


  • Fogeljazz
    replied
    Ursprungligen postat av Silverbågen
    ....och vi sköter marknadsföringen...


    /S
    Hehe, ja det blir ju lite så när vi sitter och diskuterar grejerna här Dock är det som sagt inte i nåt marknadsföringsintresse eller generell upphetsning från min sida. Tycker det är lite intressant bara ur ett rullnördsperspektiv.

    Lämna en kommentar:


  • jorgen.mansson
    replied
    Är stativet fräst ur ett stycke aluminium?
    Inte något mässingsstativ heller, en upphottad variant av den svarta CS Pro Rocket ?

    Lämna en kommentar:


  • Fogeljazz
    replied
    5601 lär vi nog inte få se, då stativet inte verkar vara byggt för tumtangent. Men 5501 kanske är möjligt.

    Lämna en kommentar:


  • gös ingvar
    replied
    Tycker den va rätt cool ja. Hoppas den kommer i 5601 me.

    Lämna en kommentar:


  • Fogeljazz
    replied
    Ursprungligen postat av Silverbågen
    Som marknadsanalytiker och köparbeteendevetare så lyfter jag på hatten för marknadsföringen....den är jag mest impad av!!!

    /S
    Absolut! Sälja grejer, det kan de.

    Lämna en kommentar:


  • Fogeljazz
    replied
    Ursprungligen postat av tonyex Visa inlägg
    Jag hörde " heavy-duty brass gears" , dvs mässingdrev på svenska. Många amba fans kommer inte att gilla det, för dom det är bara röstfritt stål som gäller
    Fråga: Är stativet fräst ur ett stycke aluminium? Svårt att bedöma från videon, men det verkar så iaf.

    Häls//T
    Jag gissar att "fully machined aluminium frame" menar på att det är fräst ur ett stycke. Med en nitad rullfot sen då, likt de flesta andra rullar. Men man kan ju aldrig vara säker.

    Hehe, ja säkert. Dock är det väl egentligen bara gamla JB och kanske nån modell till som haft drev i rostfritt. Alla Pro Rockets etc har ju mässingsdrev t.ex.

    Lämna en kommentar:


  • tonyex
    replied
    Ursprungligen postat av Silverbågen
    Som marknadsanalytiker och köparbeteendevetare så lyfter jag på hatten för marknadsföringen....den är jag mest impad av!!!

    /S
    Enig! //T

    Lämna en kommentar:


  • tonyex
    replied
    Jag hörde " heavy-duty brass gears" , dvs mässingdrev på svenska. Många amba fans kommer inte att gilla det, för dom det är bara röstfritt stål som gäller
    Fråga: Är stativet fräst ur ett stycke aluminium? Svårt att bedöma från videon, men det verkar så iaf.

    Häls//T
    Senast ändrad av tonyex; 2015-06-17, 13:10.

    Lämna en kommentar:


  • Fogeljazz
    replied
    Ursprungligen postat av Silverbågen
    .....kom och köp konserverad gröt!

    /S
    Ja och nej

    Säkert 90% av rullen är befintliga delar, vilket gör att den till viss del faller in under begreppet "konserverad gröt" eller "allt går att sälja med mördande reklam". Men det nya stativet är ändå såpass intressant att rullen förtjänar sin existens.

    Kommer jag att köpa den? Nej! Kanske om de gjort den i 5000-size eller ännu hellre i 4000-size. Och framförallt om de gjort den med andra gavlar. Dock är det som sagt kul att ABU utvecklar dinosaurien lite grann, det var på tiden.

    Lämna en kommentar:

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av baliqwerty, 2008-08-31, 09:57
10 svar
3 252 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Smolt
av Smolt
 
Startad av mdlarsson, 2008-09-27, 00:33
44 svar
10 069 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Alman
av Alman
 
Startad av outkaszt, 2014-05-11, 15:25
279 svar
47 189 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Adam Huss  
Startad av gabbu, 2015-04-29, 22:32
535 svar
88 676 visningar
38 gillar
Senaste inlägg Xerup
av Xerup
 
Startad av anteman, 2015-11-15, 13:59
108 svar
11 262 visningar
0 gillar
Senaste inlägg engqvist  
Arbetar...
X