Ambassadeur 2601c elite - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ambassadeur 2601c elite

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Ambassadeur 2601c elite

    Hej!

    Hittade en Ambassadeur 2601c elite i källaren som helt glömts bort sedan en flytt.
    Jag köpte den för några år sedan, och använde den väldigt sparsamt en kort period.

    Alla tillbehör från orginal finns självklart kvar.

    Någon som vet vad det är rimligt att sälja den för?

    Verkar inte finnas några på marknaden alls enligt mina "google-kunskaper"...

  • #2
    Fiska med den. Sätt annars ut den på tradera då får du rätt värde. /Ingemar

    Kommentera


    • #3
      På Ebay kan du nog få en ganska fin slant för den. Antagligen bästa sättet att ta reda på vad den är värd.

      Kommentera


      • #4
        Ebay lr tradera är bästa sättet. Kollar man där så går liknande rullar sällan under 1500-2000:-. Vissa drar iväg ännu högre.
        Den som tycker sex är det skönaste som finns har aldrig varit riktigt skitnödig

        Kommentera


        • #5
          Tack för svar!
          Får väl bli tratten..

          Om någon är intresserad av den innan den åkt ut är det bara komma med ett rimligt bud!

          Kommentera


          • #6
            Detta är en rulle som jag verkligen inte behöver men verkligen vill ha..

            Du råkar inte behöva ett helt oanvänt spinnspö från ABUs storhetstid!? (typ 1970 då...)
            Ingen fisk är chans för fisk.
            https://ingenvidarefiskeblogg.wordpress.com/

            Kolla gärna in min Youtube-Kanal. Finns en massa kul skit där.
            https://www.youtube.com/user/jurgenjons

            Kommentera


            • #7
              Det såldes en på tradera för någon vecka sedan. Den var förvisso fullproppad med trim från avail och ut, men gick för 4550:-

              Kommentera


              • #8
                Den rullen hade dubbla availspolar. Magbroms och en massa annat lull.

                Kommentera


                • #9
                  En 1601C med IAR gick nyligen för 3.650 på Tradera. En 2600C IAR ligger ute just nu. Avslutas den 24:e. Uppe i 1.448:- efter 11 bud... Högervevad...

                  Kommentera


                  • #10
                    Ibland känns Tradera skumt då samma namn på säljare dyker upp och ofta samma budgivare.

                    Kommentera

                    Foton

                    Collapse

                    Relaterat

                    Collapse

                    Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av lausvik, 2013-01-29, 08:46
                    231 svar
                    32 046 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Gösalf
                    av Gösalf
                     
                    Startad av houser, 2016-06-19, 14:11
                    22 svar
                    10 968 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Äldre Id  
                    Startad av joens, 2018-03-18, 19:55
                    271 svar
                    47 545 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Herrlin
                    av Herrlin
                     
                    Startad av Flintpelle, 2022-01-17, 18:22
                    50 svar
                    6 153 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg TiSo
                    av TiSo
                     
                    Startad av Bilbo, 2025-03-22, 14:06
                    11 svar
                    1 025 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Bilbo
                    av Bilbo
                     
                    Arbetar...
                    X