oränge e ju skitsnygg läött den snyggaste färgen där e på multirullar ju......
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Rocket rullar
Collapse
X
-
-
Stämmer inte riktigt baliqwerty. Sunset Orange har funnits i många år. Den nya är lite mer brunorange, inte helt oäven när man ser den i verkligheten, men tumbryggan är en styggelse.Ursprungligen postat av baliqwerty Visa inläggJag hade sett fram emot den nya modellen, men orange.. nä då får jag nog leta begagnat istället. Undrar om inte Abu ska kalla den Sunset orange..
Men som jag skrev fallsade gavlar & inga klister märken är ju ett stort plus.
Men jag undrar fortfarande undrar jag vart 4500 tog vägen?Vad skulle vi gjort utan havet? Skulle vi burit båten.... http://ghfk.se/
Kommentera
-
Nä jag vet, kunde bara inte låta bli.. att skriva: solnedgångs orange en extra gång bara för att jag retar mig på namnet.Ursprungligen postat av Wreckbender Visa inläggStämmer inte riktigt baliqwerty. Sunset Orange har funnits i många år. Den nya är lite mer brunorange, inte helt oäven när man ser den i verkligheten, men tumbryggan är en styggelse.
Ja, ja tillbaka till julbordet för påfyllning nu
Kommentera
-
Om jag förstått de rätt så är det väl en 2500 som gäller. (helst trimmad)
Men de blir ju ingen billig historia å andra sidan kan man nog räkna med att rullen håller hela livet om man sköter den.
Sen råder det delade meningar om 45an, en del gillar den & andra inte. Personligen kommer jag aldrig åka på en tur utan den.
Men det ska nog erkännas att ska du fiska med beten nedåt 8 gr kan det nog bli knepigt med en 45a i orginal utförande.
UT & Wreckbender m.fl är proffs på det här så de kan säkert ge dig bra tips.
En helt annan sak: När jag tittar på sprängskisser på Amb 4500 CS Pro rocket & Amb 4500C Heritage ser jag ingen skillnad? Kan det stämma?
Kommentera
-
Tack för det, men proffs är jag inte
Det är det UT som är. 25 an är ju den bästa enligt honom. men ett billigare alternativ är ju en 5500 med kit från UT. Med den så får du en lättare spole och kan kasta lättare beten än med 4500. Och inuti så är Pro Rocket och Heritage precis likadana. Från 45 upp till 65.
Vad skulle vi gjort utan havet? Skulle vi burit båten.... http://ghfk.se/
Kommentera
-
Satsa på en 25'a dom funkar riktigt bra direkt ur kartong. Bromsen bör väl bytas men det är inga stora pengar. Men visst en trimmad 25'a är helt klart bäst. Tittar man på utseendet så ser ju 45'an ut som en flugrulleUrsprungligen postat av christer Visa inläggom man vill ha en liten kastkanon till öring här på västkusten.. altså 8-20 gr vilken rulle ska man sattsa på?? har spanat på 2500 men säg mig vilken modell som e bäst.... eller kanske en 4500 e lika bra?

En Gäddmamma va ute o simmade med sin lille son. Då kom en Wobbler o vickade förbi o sonen frågade, Mamma vad e de där. De va den där jävla horan som drog i väg med far din.

Kommentera
-
Varför ska tumplattan väck? Jag har köpt precis den på bilden och satt på min Rocketrulle. Tumplattan är egentligen till Record. Mycket skönt vid kallt väder med gummerad tumplatta!!Ursprungligen postat av TeamScuirus Visa inlägg
Synes det her ser bra ut, bare vekk med tommeltangenten.
Kommentera
Foton
Collapse
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av lausvik, 2013-01-29, 08:46
|
231 svar
32 484 visningar