Uppgraderingen av forumet - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Uppgraderingen av forumet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Det kommer ni aldrig få veta!

    Kommentera


    • Sorry att jag inte varit så aktiv under förra veckan. Har varit lite sjuk och även haft sjuka ungar att ta hand om.

      Nu är Espens hemliga tråd fixad. Ska försöka lösa annat jox också. Det verkar vara flera problem som relaterar till en del databasinställningar och vi jobbar för att lösa detta så fort det går. Dock är det komplicerat så vi testar olika lösningar i labbmiljö innan vi kan gå live.
      C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

      Bli medlem i Sportfiskarna Här!
      Svar på vanliga frågor hittar ni Här
      Fiskesnacks regler hittar ni Här
      Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

      Kommentera


      • Nyss kom det upp en tråd från sportfiskarna om vandringshinder i å på gotland. Jag har inte läst den, 100% säker på det, ändå prenumererar jag tydligen på den tråden (?) Hoppas detta är en bugg, för det kan väl inte vara så att vissa trådstartare kan välja att göra mig till prenumerant på en tråd för att dom vill det... Bergman

        Kommentera


        • Ursprungligen postat av Edguy Visa inlägg
          Nyss kom det upp en tråd från sportfiskarna om vandringshinder i å på gotland. Jag har inte läst den, 100% säker på det, ändå prenumererar jag tydligen på den tråden (?) Hoppas detta är en bugg, för det kan väl inte vara så att vissa trådstartare kan välja att göra mig till prenumerant på en tråd för att dom vill det... Bergman
          Nä, så ska det ju inte vara såklart. Det är inte så att du prenumererar på den forumkategorin eller på användaren Sportfiskarna.se? Man kan ju prenumerera på lite allt möjligt nu i nya forumversionen. Du kan se över dina prenumerationer i din profil.
          C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

          Bli medlem i Sportfiskarna Här!
          Svar på vanliga frågor hittar ni Här
          Fiskesnacks regler hittar ni Här
          Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

          Kommentera


          • Nope, enda prenumerationerna är dom som blivit när jag skrivit i en tråd och min annons. Kändes mysko att få en avisering till ngt jag inte läst eller ens sett

            Kommentera


            • Ursprungligen postat av Edguy Visa inlägg
              Nope, enda prenumerationerna är dom som blivit när jag skrivit i en tråd och min annons. Kändes mysko att få en avisering till ngt jag inte läst eller ens sett
              Har du fått aviseringar om andra inlägg från Sportfiskarna? Det verkar mysko som sagt. Man ska bara få aviseringar om det som är konfigurerat under sina aviseringsinställningar samt om de ämnen/kanaler/användare som man prenumererar på.
              C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

              Bli medlem i Sportfiskarna Här!
              Svar på vanliga frågor hittar ni Här
              Fiskesnacks regler hittar ni Här
              Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

              Kommentera


              • Nä, har aldrig hänt. För min del är det lugnt, hojtar om det dyker upp ngt liknande igen.

                Kommentera


                • Sökfunktionen verkar funka sådär. Söker jag tex på Mälaren (nu på tfn) i menyn eller adv sök så får jag inga träffar, funkade ypperligt tidigare. Fick nedan fel när jag använde sök i menyn.

                  Dina kriterier är inte restriktiva och kan returnera för många resultat. Begränsa dina kriterier och försök igen

                  Kommentera


                  • Ursprungligen postat av johasp20 Visa inlägg
                    Sökfunktionen verkar funka sådär. Söker jag tex på Mälaren (nu på tfn) i menyn eller adv sök så får jag inga träffar, funkade ypperligt tidigare. Fick nedan fel när jag använde sök i menyn.

                    Dina kriterier är inte restriktiva och kan returnera för många resultat. Begränsa dina kriterier och försök igen
                    Det är relaterat till sökbuggen angående åäö som jag förbrilt försöker lösa i labbmiljön. Om du söker på mlaren så dyker alla träffar upp. Sökfunktionen har förändrats iom vBulletin 5 och jag får tyvärr ganska begränsad hjälp från supporten.
                    C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

                    Bli medlem i Sportfiskarna Här!
                    Svar på vanliga frågor hittar ni Här
                    Fiskesnacks regler hittar ni Här
                    Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

                    Kommentera


                    • Jag upplever att jag blir utloggad väldigt fort om jag inte är aktiv.
                      Undrar också om det är någon skillnad på "Olästa inlägg" under Start och "Nya ämnen" under Forum.
                      Det är lite bökigt att gå tillbaka till Start hela tiden om man vill beta av alla olästa inlägg...

                      Kommentera

                      Foton

                      Collapse

                      Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

                      Relaterat

                      Collapse

                      Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Johnnyjohnny, 2019-08-23, 10:31
                      12 svar
                      1 399 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Xerup
                      av Xerup
                       
                      Startad av Xerup, 2022-12-19, 09:11
                      15 svar
                      1 138 visningar
                      2 gillar
                      Senaste inlägg Xerup
                      av Xerup
                       
                      Startad av Xerup, 2022-12-20, 20:00
                      7 svar
                      333 visningar
                      1 gilla
                      Senaste inlägg Sundström76  
                      Arbetar...
                      X