Ursprungligen postat av BeBest
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Version 2.0 är här
Collapse
X
-
Håller med storleken på texten är aldeles för liten svårt att se vad man skriver mär man komenterar bilderna
-
Fotoalbumet gillar jag inte alls, men som KG? skrev, forumet är bra.Vad skulle vi gjort utan havet? Skulle vi burit båten.... http://ghfk.se/
Kommentera
-
När det gäller de dubbla raderna med annonser i fotoalbumet så gjorde jag så för att göra det möjligt att få in lite större annonser. Om det stör er mycket så kan jag ändra så det bara blir en rad med banners istället.
Annonseringen måste få finnas kvar för att finansiera allt som har med Fiskesnack.com att göra.
När det gäller radbrytningar i kommentarerna så försökte jag att lösa det förut men gick bet den gången. Får göra ett till försök när tid finnes. Ni måste ha lite tålamod med förändringarna för jag har tyvärr väldigt lite tid för detta just nu.
Om ni stör er på något i designen/upplägget så får ni supergärna vara så tydliga som möjligt med allt ni stör er på. Blir mycket enklare att lösa problemet då.
Vi jobbar på en lösning med menyn men tyvärr har det strulat i Internet Explorer 7. I FireFox funkar låsningen av menyn klockrent. Vi vill undvika att använda frames då dom gör att länkar direkt in i ex en forumstråd inte kommer få med menyn annars.
Ska hugga tag i mailhögen nu men ni får som sagt gärna komma med förbättringsförslag.C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Bli medlem i Sportfiskarna Här!
Svar på vanliga frågor hittar ni Här
Fiskesnacks regler hittar ni Här
Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom
Kommentera
-
Det går ju att tvinga sidan att ladda framesen också så att dem alltid finns till hands...Ursprungligen postat av Bergman Visa inläggVi jobbar på en lösning med menyn men tyvärr har det strulat i Internet Explorer 7. I FireFox funkar låsningen av menyn klockrent. Vi vill undvika att använda frames då dom gör att länkar direkt in i ex en forumstråd inte kommer få med menyn annars.
Kommentera
-
<3 R.I.P @ MozillaUrsprungligen postat av KG? Visa inläggHåller med om att fotoalbumet blev sämre. Men själva forumet är okej efter lite tillvänjing.
sigpic
Kommentera
-
Det förstod jag inte alls. Men jag är över 40 och kör enbart Microsoft...Ursprungligen postat av Flodebanan Visa inlägg<3 R.I.P @ Mozilla
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av oskars, 2017-12-05, 20:19
|
100 svar
30 960 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg