För mig har wittlocks funkat skit bra, beställde ett städ och lite bind tråd fick det sex dagar senare och deras fysiska butik är en av dom bästa jag varit inne i!!
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Erfarenhet av Wittlock ?
Collapse
X
-
Leverans efter 6 dagar???
Jag beställer bindmaterial från Finland och får dem oftast efter bara ett par dagar. Det kallar jag service.
Ursprungligen postat av Flugfiskenörden Visa inläggFör mig har wittlocks funkat skit bra, beställde ett städ och lite bind tråd fick det sex dagar senare och deras fysiska butik är en av dom bästa jag varit inne i!!
Kommentera
-
Wittlock fungerade helt ypperligt för min del, beställde en vadarjacka, keps & en neckgaiter, jackan & kepsen kom efter 2-3 dagar, neck gaitern var dem tvungna att beställa direkt från simms, och den kom som utlovat veckan efter.. Ska erkänna att ja blev ruskigt orolig efter att ha läst denna tråd.. men somsagt.. Inga problem som helst för egen del där..
Kommentera
-
Jag får intrycket av när man hör från folk att det är som ett lotteri när man beställer från Wittlock. Antingen har man tur och det flyter på exemplariskt, eller så har man inte tur. I vilket fall som helst så håller jag mig till handlare som jag vet alltid fungerar. Varför chansa och riskera en nitlott?
Men Wittlock kanske har bättrat sig på senare tid? All kritik borde ju inte ha gått helt obemärkt förbi dem.
Kommentera
-
Jag önskar att jag hade lagt lite mer tid på att hitta den här tråden innan jag beställde från wittlock.
Efter två veckors leveranstid fick jag hem drygt halva ordern, resten hade strukits. Det som faktiskt låg i paketet stämde inte med vad som strukits på följesedeln så totalt betalade jag ca 20 kr för mycket. Jag beställde också ett ganska dyrt städ (HMH Standard) och verkar ha fått ett visningsexemplar (kantstött, utan emballage, materialklämma, insektsnycklar, förvaringspåse eller några andra tillbehör.
Jag har försökt kontakta dem, men har efter tre veckor inte fått något svar. Tur i oturen så betalade jag med postförskott så jag blev inte blåst på några större värden. Men aldrig mer wittlock för mig.
Kommentera
-
De verkar ha blivit på det klara med "kontaktproblemen" och har infört telefontid 10-14.
Jag handlar i den fysiska butiken ibland. Jag tycker ärligt talat att det är synd att det har blivit som det har blivit...
jag får all hjälp jag vill ha i fysiska butiken. Väldigt hjälpsamt folk... (Nej, jag har öht ingen anknytning till dem inte ens i femtielfte hand...) ...så mitt tips: ring först och prata med dem! Lycka till hur ni än gör.Jag tror på Leif. Dessutom tror jag på Göran, Erik och Elanen. Robert Lind i Kramfors, vem fn är det?
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
|
130 svar
25 323 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
![]()