Sporting.se? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Sporting.se?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • #31
    Spön har jag jag skall kolla på rulle och inhandla lite annat smått och gott
    Du får inte mer fisk för att du har dyra grejor
    Flugfiske är en Livs-stil
    2016 har jag blivit Multifrälst

    Kommentera


    • #32
      Jag är på jakt efter st:croix för lättare fiske. Mitt 1oz spö e i styvaste laget.
      Den som tycker sex är det skönaste som finns har aldrig varit riktigt skitnödig

      Kommentera


      • #33
        jimmy85 Jag gjorde så att jag blåse ut till Mojoboats i pålsboda och klämde på en drös st.croix, bestämde mig för att jag ville ha ett legend glass 610MM. Sen bad jag sporting bara att ta hem det via mojoboats, tog kanske en vecka i leverans då det spöt var på väg från staterna redan.

        Men på det viset kan du välja och vraka bland st.croixs sorftiment, tar några dagar extra men ändå topp

        Kommentera


        • #34
          Vill varna för att beställa från denna handlare. Min order innehöll flera fel. De har skickat fel produkter pga slarv och även, misstänker jag, för att ersätta sådant som inte fanns i lager. Jag hade uttryckligen skrivit att de inte fick göra det.

          Detta är dåligt i sig, men är något man hade kunnat leva med om de löst det snabbt och på ett bra sätt.

          Har mailat flera gånger till fyra olika mailadresser utan någon återkoppling överhuvudtaget.

          Uselt.

          Kommentera


          • #35
            Om jag skall vara ärlig tyckte jag att personalen inne i Butiken var lite nonchalanta. Definitivt inte otrevliga, men kändes som dom dissa mig vid frågor och råd

            Kundkontakt i Butik måste vara prio 1

            Därav köptes ingen rulle av mig på Sporting utan det blev ett rullköp på Snäjk istället där jag fick svar på mina frågor och personalen va väldigt trevliga
            Du får inte mer fisk för att du har dyra grejor
            Flugfiske är en Livs-stil
            2016 har jag blivit Multifrälst

            Kommentera


            • #36
              Har inte näthandlat hos Sporting men är minst sagt nöjd med bemötande och service i den fysiska butiken! Möjligen är jag lite skakis inför möjligheten att "Dansken" ska klorna i mig vid besöken. De gånger det hänt har jag gått därifrån med allt (massor) utom det jag kom för...

              Kommentera


              • #37
                Ursprungligen postat av Classe69 Visa inlägg
                Om jag skall vara ärlig tyckte jag att personalen inne i Butiken var lite nonchalanta. Definitivt inte otrevliga, men kändes som dom dissa mig vid frågor och råd

                Kundkontakt i Butik måste vara prio 1

                Därav köptes ingen rulle av mig på Sporting utan det blev ett rullköp på Snäjk istället där jag fick svar på mina frågor och personalen va väldigt trevliga
                Hade inte tänkt utveckla resonemanget men ett par exempel. För något år sedan kom jag in med en trasig spöögla. De hade ingen ny att erbjuda men killen som hjälpte mig gick och hittade en på ett skrotat spö. Nyligen var jag inne och handlade en del små hårdbeten o jiggar och fick jättebra support av en ung man som upplyste om att min favoritjigg inte tillverkas längre men visade på några alternativ.
                När jag pröjsar kom jag på att jag behövde en ny toppögla. Ur en stor påse plockade han fram en som jag trodde skulle passa. Naturligtvis hade jag uppskattat fel så nästa gång jag passerade Örebro tog jag med den öglan pluss spötoppen. Ett nytt dyk i påsen och en del rotande i lådorna konstaterade han att han vare sig rätt ögla eller en cigarettändare...? Så han bad mig vänta medan han gick ut i bilen efter en tändare ... Väl inne med tändare frågade han om han fick låna toppen lite å så försvann han och kom tillbaka med rätt ögla från ett reklamationsspö. Så limmade han fast den åt mig så det bara var att montera toppen när jag kom hem. Kostnad? "Näe du har ju redan betalt den andra öglan" Det är service för mig!!!
                Senast ändrad av Gösta; 2019-08-23, 13:17.

                Kommentera


                • #38
                  Ja, dom kanske hade en Dålig dag när jag var där. Men jag upplevde dom som jag beskrev och det gjorde även min Sambo som hade frågot om något
                  Du får inte mer fisk för att du har dyra grejor
                  Flugfiske är en Livs-stil
                  2016 har jag blivit Multifrälst

                  Kommentera


                  • #39
                    Jag har handlat en del av dem i butiken och är nöjd. Precis som Gösta har jag köpt toppögla av dem, men jag köpte två olika och fick löfte att byta den som inte passade. Så blev det också - tillbaka med öglan och tog en spinnare istället. (Plus lite annat som köptes.)

                    Om man inte är från trakten, kan man uppleva Örebroare som lite osociala eller nonchalanta. Men det är de inte - bara mer tillbakadragna än i övriga riket.

                    Sedan finns även den här butiken i Örebro: http://www.odx.se Jag handlar gärna där liksom på Jaktia. Alla tre butikerna är bra.

                    / P.

                    Kommentera


                    • #40
                      Jag är ju alltså från Karlskoga och i min ungdom när man var ute på dans i Närke och träffade en trevlig tjej så visste man att hon inte var från Örebro. .

                      Kommentera

                      Foton

                      Collapse

                      Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

                      Relaterat

                      Collapse

                      Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av lethul, 2011-09-08, 21:27
                      99 svar
                      26 375 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Cosmoz 08  
                      Startad av Detanvändarnamnetanvändsredan, 2015-01-28, 13:39
                      134 svar
                      29 657 visningar
                      18 gillar
                      Senaste inlägg JontaK
                      av JontaK
                       
                      Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
                      112 svar
                      22 933 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Johaan
                      av Johaan
                       
                      Startad av engqvist, 2022-12-31, 11:17
                      23 svar
                      3 553 visningar
                      2 gillar
                      Senaste inlägg BrainDisorder  
                      Startad av Young Waterfoot, 2023-04-27, 14:00
                      22 svar
                      1 372 visningar
                      1 gilla
                      Senaste inlägg Sundström76  
                      Arbetar...
                      X