Sporting.se? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Sporting.se?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • #91
    Jag har hört att dansken ska vara från Danmark...

    Kommentera


    • #92
      Jag hoppas dom även satsar på en webbutik, annars blir det nog svårt att överleva.
      Kommer självklart åka dit och handla då det ändå är hyfsat nära mig och jag vill stödja riktiga butiker.

      Det vore även trevligt om Dansken kunde gå tillbaka och börja importera en massa beten från andra sidan pölen igen.

      Kommentera


      • #93
        Ursprungligen postat av Reekie Visa inlägg

        Det vore även trevligt om Dansken kunde gå tillbaka och börja importera en massa beten från andra sidan pölen igen.
        Det gör han ju redan... :-)

        Kommentera


        • #94
          Ursprungligen postat av Xerup Visa inlägg

          Det gör han ju redan... :-)
          Det är väl ett ganska torftigt utbut på sporting nu jämfört med attitude baits tiden då han vräkte hem nyheter och spännande konstigheter.
          Jag hittar bara rester kvar från den tiden, resten kan man väl köpa i nästan vilken nätbutik som helst?

          Även Lundgrens körde samma koncept en gång i tiden men är lika mainstream som de flesta andra numera.

          Kommentera


          • #95
            Ursprungligen postat av Reekie Visa inlägg

            Det är väl ett ganska torftigt utbut på sporting nu jämfört med attitude baits tiden då han vräkte hem nyheter och spännande konstigheter.
            Jag hittar bara rester kvar från den tiden, resten kan man väl köpa i nästan vilken nätbutik som helst?

            Även Lundgrens körde samma koncept en gång i tiden men är lika mainstream som de flesta andra numera.
            Att de är mainstream är väl till största del köparnas fel.. Ingen handlare tar ju hem saker som bara kommer bli liggande på hyllan.. Så köper inte vi då kommer det slutas ta hem...

            Kommentera


            • #96
              Ursprungligen postat av esox88 Visa inlägg

              Att de är mainstream är väl till största del köparnas fel.. Ingen handlare tar ju hem saker som bara kommer bli liggande på hyllan.. Så köper inte vi då kommer det slutas ta hem...
              Nä tyvärr är det ju så, vi som vill köpa dessa grejer är alldeles för få. I stort sett alla butiker säljer till den stora skaran för det är där pengarna finns.
              ​​​​​

              Kommentera


              • #97
                Slutade handla hos Sporting för nått år sen vare sig det är webb eller fysiskbutik. Handlade en hel del både på webben och fysiska butiken men efter Dansken betedde sig riktigt svinigt slutade jag "sponsra" hans plånbok.

                Gick in i fysiska butiken och möts av en trevlig personal som hejar på mig, efter en liten stund frågar han om jag behöver hjälp. Svarar att jag kollar runt/myser i butiken och sen ska jag handla lite flugbindning. Går runt i butiken som är en av dom roligaste butikerna att gå runt och drömma om alla möjliga fisken. Ytterligare några av personalen möter jag i butiken som är supertrevliga och frågar om jag hittar det jag söker samt vi pratar om fiske.

                Dansken själv sitter i kontoret och pratar högljutt eller rättare sagt skriker i telefonen så det hörs i halva butiken. Det har kommit i en till kund så vi är två i butiken och vi båda går runt i flugbindnings avdelningen. Grabbarna har fått mat, sätter sig och käkar men innan det säger dom att det är bara hojta till om det är nått så hjälper vi till. Dansken kommer ut i butiken hejar på mig och andra kunden. Han tittar runt och ser att grabbarna sitter och käkar, mumlar nått för sig själv. Sen börjar han gnälla på personalen så att alla hör. Fan dom kan sno vad som helst och ni bara sitter på era jävla feta arslen. Ni gör inget annat än käkar och blir feta jävla as. Bryter in emellan och säger "Det är lugnt, dom har pratat med oss och frågat om vi behöver hjälp" Dansken fortsätter att skälla på personalen "Era jävla fittor, feta arslen" och annat liknande.

                Gick från butiken, handlade inget och sen dess har jag inte handlat eller nånsin kommer att handla från han. Vet inte om hans personal varit dålig, lat eller annat som en chef irriterar sig på MEN man tar det aldrig inför kunder och ABSOLUT inte bete sig såhär.

                Kommentera


                • #98
                  Oj! tokfel, så GÖR man inte mot antällda vare sig med eller utan kunder!
                  Om det där stämmer och det har jag ingen anledning att betvivla (fast han har haft trevlig men lite väl "säljande" mundiarre med mig några gånger) så förstår jag problematiken för den butiken. Det finns andra att köpa ifrån vilket jag gjort under åren, endast köpt ngt mindre när jag passerat butiken.

                  Kommentera


                  • #99
                    Dansken hördes rätt väl när man gick förbi deras monter senaste sportfiskemässan i Jönköping för några år sedan.

                    Kommentera


                    • Ursprungligen postat av Henke E Visa inlägg
                      Dansken hördes rätt väl när man gick förbi deras monter senaste sportfiskemässan i Jönköping för några år sedan.
                      Haha, jo tack. Jösses vad han höll låda. Spelade ”Kristiania”.. ett dansk progrockband.
                      Är han på rätt humör är han helfestlig.. :-)
                      Bara ett kast till..

                      Kommentera

                      Foton

                      Collapse

                      Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

                      Relaterat

                      Collapse

                      Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av lethul, 2011-09-08, 21:27
                      99 svar
                      26 375 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Cosmoz 08  
                      Startad av Detanvändarnamnetanvändsredan, 2015-01-28, 13:39
                      134 svar
                      29 658 visningar
                      18 gillar
                      Senaste inlägg JontaK
                      av JontaK
                       
                      Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
                      112 svar
                      22 935 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Johaan
                      av Johaan
                       
                      Startad av engqvist, 2022-12-31, 11:17
                      23 svar
                      3 553 visningar
                      2 gillar
                      Senaste inlägg BrainDisorder  
                      Startad av Young Waterfoot, 2023-04-27, 14:00
                      22 svar
                      1 373 visningar
                      1 gilla
                      Senaste inlägg Sundström76  
                      Arbetar...
                      X