Wittlock - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Wittlock

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Grabbar!, vi svarar så gott det bara går. När vi inte kan så har vi så pass mycket kunder i butiken så att vi inte kan svara helt enkelt! Vi har från och med förra veckan börjat med telefontider mellan 10:00-14:00 för att optimera oss på telefonen. Hoppas detta glädjer er!
    Ha det gott och skitfiske på er!
    //Wittlock.

Kommentera

Ursprungligen postat av NiclasHult Visa inlägg
      Grabbar!, vi svarar så gott det bara går. När vi inte kan så har vi så pass mycket kunder i butiken så att vi inte kan svara helt enkelt! Vi har från och med förra veckan börjat med telefontider mellan 10:00-14:00 för att optimera oss på telefonen. Hoppas detta glädjer er!
      Ha det gott och skitfiske på er!
      //Wittlock.
      Jag är generellt nöjd med er på Wittlock. Telefonkontakten har funkat bra för mig i alla fall och ni har varit trevliga i andra ändan.
      Jag kan förstå att ni inte alltid kan ha precis varenda pryl i lager hela tiden. Men jag hoppas mina vadarstövlar kommer snart då premiären i ån är i helgen.

Kommentera

Jaså, det är vadarstövlar som du också väntar på. Jag beställde och betalade i butiken mina vadarstövlar för 6 veckor sedan. De har inte kommit än och jag vet inte varför.
        Senast ändrad av CDan; 2012-04-17, 22:47.
        Tight lines!
        CDan

Proffs på att lära masken att simma.

Kommentera

Ursprungligen postat av CDan Visa inlägg
          Jaså, det är vadarstövlar som du också väntar på. Jag beställde och betallade i butiken mina vadarstövlar för 6 veckor sedan. De har inte kommit än och jag vet inte varför.
          6 veckor sedan? Megatrist. Hoppas inte jag ska behöva vänta så länge.
          Har du ringt och pratat med dem? 6 veckor är en orealistisk tid att behöva vänta på en beställning. Herre gud det är ju över en månad. Jag skulle bli vansinnig.

Kommentera

2 veckor är nog vad jag kan tänkas vänta på grund av olika omständigheter, typ slut i lagret. Sedan brukar jag surnar till och vill avbryta beställningen för att skaffa grejerna på annat håll.
            (Det har snart gått 2 veckor på min beställning)

Som egen företagare är jag införstådd med hur otroligt viktigt det är med snabb service och att ta hand om kunden. En missnöjd kund är dålig reklam och som på sikt påverkar företaget negativt.

Jag har redan börjat snegla på ett annat ställe som har liknande vadare.
            Senast ändrad av Haspelmannen; 2012-04-17, 22:39.

Kommentera

I början av diskussionen med de, alltså för ca 4 veckor sedan, var det snack att efter mässan i slutet av mars ska det redas ut. Nu sist, alltså igår, att stövlarna blev beställda nyligen och att de är på väg till butiken. Men som sagt jag fick inget konkret svar. Det som jag blir ledsen på är att ingen följer up min order och kontaktar mig. Att jag måste ringa/mejla ... Och då får jag inget korrekt besked: blev de beställda för 6 eller 4 veckor sedan, eller denna vecka?

Jag får ge mig till tåls.
              Tight lines!
              CDan

Kommentera

Ursprungligen postat av CDan Visa inlägg
                I början av diskussionen med de, alltså för ca 4 veckor sedan, var det snack att efter mässan i slutet av mars ska det redas ut. Nu sist, alltså igår, att stövlarna blev beställda nyligen och att de är på väg till butiken. Men som sagt jag fick inget konkret svar. Det som jag blir ledsen på är att ingen följer up min order och kontaktar mig. Att jag måste ringa/mejla ... Och då får jag inget korrekt besked: blev de beställda för 6 eller 4 veckor sedan, eller denna vecka?

Jag får ge mig till tåls.
                Jag tycker du ska få någon form av kompensation för den långa väntan.
                En kund ska inte behöv vänta så länge och behandlas så som du gjort. Ett bra företag kompenserar vid sådant strul för att man ändå ska kännas sig väl behandlad och vilja återkomma som kund.

Men förhoppningsvis är våra vadare på väg nu då?

Kommentera

Idag kom paketet som jag väntat på. Glad i hågen gick jag och hämtade paketet.

Vilken mega besvikelse. Ingenting var rätt.
                  Istället för de vadarstövlar jag ville ha så låg det ett par enorma vadarbyxor av märket Ron Thompson.

För det första så fick jag då inte mina vadarstövlar lagom till fiskepremiären. För det andra måste jag ödsla tid på att återsända eländet. Två veckor hade jag väntat för att få... ja helt fel grejer.
                  Senast ändrad av Haspelmannen; 2012-04-20, 14:27.

Kommentera

Nu var de faktiskt väldigt snabba på att besvara mitt mail. Det ska de få en ros för.
                    Hoppas då också att det går lika snabbt att rätta till det hela så jag får mina vadarstövlar så snabbt som möjligt.

Kommentera

Jag hoppas att jag går inte samma öde till möttes.
                      Tight lines!
                      CDan

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
                      130 svar
                      25 345 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg engqvist  
                      Startad av Benjamin S, 2023-10-08, 18:58
                      6 svar
                      1 233 visningar
                      0 gillar