Folk som KÖPER dekaler med ngt märke eller fiskeaffärreklam och klistrar på det på båten. Trots att de är osponsrade.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Vad stör ni er mest på inom fiskevärlden?
Collapse
X
-
KN, de där går ju icke ihop redigt... Stör du dig på folk som köper fina/snygga kläder också fast de inte blir sponsrade?Vet folk som sätter dekaler på sina båtar för att de gillar/älskar märket, även gillar hur dekalen ser ut.
Observera - lys ej på jordekorrarna, de kan bli bländade.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Snöhäst Visa inläggKN, de där går ju icke ihop redigt... Stör du dig på folk som köper fina/snygga kläder också fast de inte blir sponsrade?Vet folk som sätter dekaler på sina båtar för att de gillar/älskar märket, även gillar hur dekalen ser ut.
Säger inget om att man är stolt över sin tex. Buster och köper en lite större Buster-logga och klistrar på.
Kommentera
-
Antar att de är märkes kläder du snackar om, har själv ingen aning. Men de är säkerligen dåligt. Jag är rockare, jag skiter mest i vad kläder heter. haha
Men förstår nog vad du menar, finns folk som täcker hela båten med skit å har koll på vad 10% av märkena betyder.Observera - lys ej på jordekorrarna, de kan bli bländade.
Kommentera
-
Jag stör mig på att havsöringen jämt byter vik/grynna/kant när jag kommer dit..?
Jag stör mig på att vinden alltid är för klen alternativt kommer från fel håll när jag väl får tid att fiska ordentligt.
Jag stör mig på allt jag läst om fullmåne samt nordlig vind, läs ovan.
Jag stör mig på att klockan går för fort när man väl kommer ut till sitt spot.
Älskar dock fiske, i alla dess former. <3
Kommentera
-
Ursprungligen postat av KN Visa inläggAtt göra reklam för Led Zeppelin på en köpt t-shirt är HELT ok! Rock on!Alumacraft så klart!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Team T Visa inläggFoliera hela båten i vinyl för 15000:- så det blir en 5 meter reklampelare för Humminbird och MinnKota då?member of team TMT sportfiske
Kommentera
Foton
Collapse
-
av FunkenHar ett antal Karikko wobblers som skeden har gått av på typ vid bottennapp! Finns det nya att köpa?...1 Foto
-
Kanal: Ljugarbänken
2025-03-22, 17:54 -
-
av erla34Hej! Jag vill ha hjälp att identifiera några finska laxwobbler. De fyra wobblerna är märkta med JM på...2 Foton
-
2025-03-23, 20:34 -
-
av FunkenNån som provat detta batteri till elmotorn? Skapligt pris 2815kr på Amazon1 Foto
-
2025-02-15, 12:55 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av A.Ringh, 2009-07-19, 12:16
|
22 svar
3 431 visningar
0 gillar