Alla lättkränkta och "bättre-vetande" fiskare som tror sig vara bättre än andra. Så social media egentligen...
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Vad stör ni er mest på inom fiskevärlden?
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av Old Firehand Visa inläggHej Henrik;
Du får flytta till Mariestad. Där har du hela Vänern att fiska i med massor av stora fiskar....
Go for the Big Ones!
http://www.trumman.com/bomber/bomber.htm
Old Firehand
Kommentera
-
Ja stör mig på hypade svindyra grejer me pinsamt dålig kvalitet..
O givet deras pinsamma J***a pr..
Sen vettef*n..
Torrsprickor på fingrarna o blöta flätlinor som skär in efter att ha kylt ner en redan ett par timmar i nov/dec.
Vattenskidåkarna borde kölhalas..
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Jakedasnake Visa inläggKommit på en till grej. Folk som vevar trots att man hör slirsbromsen på haspel och får trassel och säger att de har sklitlina, alt folk som kör med spinnare utan rotationslekande och får trassel och säger att de har en skitlina
Kommentera
-
Just nu en känd fiskeguide som bekräfta varför han har ryktet av att vara ett r-hål .
Stod i en stor vik i Mälaren när jag ser den här guiden komma i bra fart mot mig , utan att sänka farten passerar han med mindre är en kastlängds avstånd framför mig precis över spoten jag står & fiskar på för att sen lägga sig drygt 2 kastlängder ifrån .
Hört att han brukar bete sig så från andra som fiskar i Trosa
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Chli Visa inläggNär fiskare talar om det mytomspunna "Norrland", dess legendariska gäddfiske och vackra natur, som om det vore desamma vare sig du är just norr om Dalälven eller ovanför Kiruna..
Själv brukar jag envist hävda att allt söder om Umeälven är Ö-vik, allt söder om Ångermanälven är Stockholm och allt söder om Stockholm är Afrika.All you need is Lubb.
Kommentera
Foton
Collapse
-
av erla34Hej! Jag vill ha hjälp att identifiera några finska laxwobbler. De fyra wobblerna är märkta med JM på...2 Foton
-
Kanal: Ljugarbänken
2025-03-23, 20:34 -
-
av FunkenHar ett antal Karikko wobblers som skeden har gått av på typ vid bottennapp! Finns det nya att köpa?...1 Foto
-
2025-03-22, 17:54 -
-
av FunkenNån som provat detta batteri till elmotorn? Skapligt pris 2815kr på Amazon1 Foto
-
2025-02-15, 12:55 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
|
64 svar
15 438 visningar
1 gilla