Mothugg: Blekinge gäddrike - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Mothugg: Blekinge gäddrike

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • #11
    Ursprungligen postat av The_Jerkman Visa inlägg
    Lite off topic... Men men, Vet ni vart man kan få tag på fler bilder på dessa Masterbåtar? Är de nåt att ha?
    http://www.intermarin.se/
    kolla in denna sida, skulle vilja säga att det är rysslands version av bustern om det sen är lika i kvalitet vet jag inte men jag skulle välja en buster alla dagar,

    Kommentera


    • #12
      Hur stort som helst! Hur sugen blir man inte? När infaller högsäsongen?
      Insnöad o sönderfiskad!

      Kommentera


      • #13
        Grattis! Karlskrona skärgård är underbar. Var nyss där själv, men hade inte möjlighet att fiska (småbarnspappa, say no more!). Men jag fick se en bild som var minst sagt inspirerande, på en nätfångad gädda på dryga 16 kg. Den hade en gädda i sig, som inte heller var så liten
        Livets och lyckans förgänglighet, styrkan och svagheten, allt det underbart vackra...vad är det jag talar om? Den gamle och havet så klart! Läs eller läs om, men se för Guds skull inte filmen!

        Kommentera


        • #14
          Ska börja plugga i Karlskrona till hösten och ser framemot att kanske kunna hänga med någon ut på fiske.

          Kommentera


          • #15
            Ursprungligen postat av The_Jerkman Visa inlägg
            Lite off topic... Men men, Vet ni vart man kan få tag på fler bilder på dessa Masterbåtar? Är de nåt att ha?
            Förut hade en av båtfirmorna i Mariestad Masterbåtar, men vet inte hur det är nu. Dom är rätt dyra om man jämnför med t.ex. en Linder/Buster i 4m klassen mot 410;an. Sedan är dom nog byggda i tjockare ALU (typ det dubbla?) så det blir några xtra kilon så man "måste" hänga på några tusenlappar mera motor tror jag. Dock verkar dom väldigt trevliga.

            Läste ett test av deras 650 som fick ett riktigt bra betyg i en rätt färsk vi-båt-ägare. Skrovet var tydligen helt suveränt, planade väldigt tidigt och var superstabil, även i lite mera sjö gick den som en dröm.

            Byggda i Ryssland, tydligen av ett riktigt duktigt företag som bl.a. bygger ubåtar.

            www.google.se ger dig säkert svaret.
            Senast ändrad av Flodebanan; 2007-07-01, 09:43.
            sigpic

            Kommentera


            • #16
              Tack för alla skenerösa(stava) svar...!
              blev många freågor att besvara, dock så kan jag till lägga att höstfisket enligt mig toppar vid Augusti om vädret är bra för fiske...Jag är aldrig omöjlig att hänga med ut och fiska, är bara roligt att träffa nya människor så att säga...Tyvärr så var det ett tag sedan jag var ut num vädret har liksom inte varit sådär som jag velat, har det blåst så har det varit åska och drivis, dom andra dagarna som denna(söndag) så äre det 30+ istället så det är omöjligt att fiska...!
              Http://blogg.dragsosportfishing.se - Team Dragsösportfishing blogg

              Kommentera


              • #17
                Kan rekommendera "gäddsafarin" som anordnas vid dragsö camping! Väldigt trevligt fiske för en rimlig summa pengar! I samband med safarin ges tillfälle till att skaffa sig lite lokalkännedom i närområdet. Därpå är de bara att hyra en båt och ge sig ut på egen hand!
                Grattis till anställningen!

                Kommentera


                • #18
                  HEhe, den kan jag också rekomendera...Då får ni med största sanolikhet blöta lite krokar med mig oxå..!
                  Http://blogg.dragsosportfishing.se - Team Dragsösportfishing blogg

                  Kommentera


                  • #19
                    Grattis till jobbet och mycket välskrivet mothugg!!!

                    Kommentera


                    • #20
                      Tjena din gamle räv! inte visste jag att du var en sådan hejare på att trollbinda en, genom din otroligt välskrivna rapport...ville bara läsa mer hela tiden keep up the good work. Så ses vi snart, då du får visa mig dem stora madamerna där nere i paradiset! /Allöv

                      Kommentera

                      Foton

                      Collapse

                      Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

                      Relaterat

                      Collapse

                      Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

                      Arbetar...
                      X