Mothugg: Blekinge gäddrike - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Mothugg: Blekinge gäddrike

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av direktorn Visa inlägg
    Tjena din gamle räv! inte visste jag att du var en sådan hejare på att trollbinda en, genom din otroligt välskrivna rapport...ville bara läsa mer hela tiden keep up the good work. Så ses vi snart, då du får visa mig dem stora madamerna där nere i paradiset! /Allöv
    Hallå min gamle särbo=)
    Kul att höra, och självklart kommer jag visa dig dom stora fiskarna, sen är väll frågan om jag låter dig ta upp dom..=)
    Http://blogg.dragsosportfishing.se - Team Dragsösportfishing blogg

Kommentera

Det verkar bara vara jag som fastnar när det är mycket särskrivningar... det blir skitsvårt för mig att läsa, tappar koncentrationen hela tiden. Den bit jag läste innan jag fick ont i ögonen var annars kanon

Kommentera

Skön kax-ödmjuk stil! 5:a från mig

grattis till jobb och jädda
        När drar vi?

Kommentera

Ursprungligen postat av pepp-robert Visa inlägg
          Skön kax-ödmjuk stil! 5:a från mig

grattis till jobb och jädda

Hehe, Var verkligen inte meningen att skryta fråpn min sida, snarare var det meningen att göra er andra avundsjuka..

Jädda? Har jag skrivit det oxå?!? Kan säga till mitt försvar att jag skrev detta i student tider så kvalit'en kan variera..

Kommentera

Två stavfel i inledningscitatet fick mig att inte vilja läsa vidare.

Kommentera

Nej för fan! Int' har du skrivit jädda, det var jag, tyckte det såg kul ut med jobb och jädda.

Ang stavning så tycker jag inte det är så viktigt. Tycker det är lite löjligt och småaktigt av er som petar med det. Det är ju ingen redaktör som går igenom och korrläser det folk postar här. Se till innehållet och ambitionen. Det tycker jag var bra här.

Alma_mini: ett tips om du tycker det är jobbit med stavningen kan ju vara att skriva ut och läsa, eller lämna till nån polare som läser. Jag är en fullständig katastrof (och tillråga på allt bryr jag mig inte så mycket heller) på stava, brukar skriva ut om jag vet att det är viktig med stavningen. Av nån anledning blir det lättare att se då.

ps. jag tänkte inte en gång på att det var nåt stavfel ds.
              När drar vi?

Kommentera

härligt skrivet patrik, man blir nästan sugen på att söka praktik där nere jag med :P jag va ju i rajamaa du är alltid välkommen att sova hoss mig om du kommer till älvdalen :P kommer bli tråkigt på bussen till mora. grattis till ett drömjobb!!!! // pimpen.

Kommentera

Jag tänkte kolla med dig, vad har personen ifråga för solglajjor?
                  Är det vanliga glasögon under?
                  omså och det är översolglasögon, vart ifrån?

Kommentera

Ursprungligen postat av math-ematics Visa inlägg
                    Jag tänkte kolla med dig, vad har personen ifråga för solglajjor?
                    Är det vanliga glasögon under?
                    omså och det är översolglasögon, vart ifrån?
                    Hejsan, Sry för ett sent svar...

Det är polaroid glasögon från Abu, dom är inge vidare om du frågar mig, men man tagar det man haver så att säga..

Kommentera

Ursprungligen postat av The_Jerkman Visa inlägg
                      Lite off topic... Men men, Vet ni vart man kan få tag på fler bilder på dessa Masterbåtar? Är de nåt att ha?

Har en likadan Master 500 som i artikeln och är väldigt nöjd så här långt. Att den har tjockare plåt än en motsvarande Buster ser jag bara som en fördel. Sen har den bättre pris än Bustern - tror man betalar lite onödigt extra bara för märket på Bustern.

Enligt folk jag haft i båten tycker de att den går bättre i sjön än en Buster. Buster är säkert också bra eftersom så många köper den. Men jag tror man får mycket båt för pengarna om man väljer en Master.
                      Smaken är som baken...

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...