Usel fotograf som jag är så vet jag inte om det är till någon hjälp. Kan kasta upp en bild på färdig fluga (om jag kan få till något) i både tort och vått skick
En riktig feting det där som sagt. Blev väl en skaplig fight kan jag tro?
Ja den var inte helt sugen på att hamna i håven. Några riktigt fina rusningar sen gick den ner på botten och tjurade lite. Var väl lite för fet för luft akrobatik dock...
[ATTACH=CONFIG]54195[/ATTACH]
Efter man bommade på premiären i höken så testade jag avegöl där det blev en feting på 1,3kg.
Nu är premiär bågen avklarad...
De va en riktigt knubbis det där, nästan på gränsen till miffo båge. Grattis till knubbisen
En klassisk pellets båge..
Men den får duga både som premiärfisk får året och premiär på mitt ombyggda sameo classic #6 Med nytt rullfäste och fighting butt..
Rasken gör fina arbeten!
En klassisk pellets båge..
Men den får duga både som premiärfisk får året och premiär på mitt ombyggda sameo classic #6 Med nytt rullfäste och fighting butt..
Rasken gör fina arbeten!
Blev riktigt snyggt det spöt. Märks inte att han är 80+. Har också en ny kombo, ett kolsvart zpey z1 klass fem och en guldfärgad cdc/orange barrio slx. Skall förhoppningsvis invigas i Värnamo till helgen
Den färgen på rullen är riktigt grann mot ett svart spö. Jag har varit sugen på en Orvis Battenkill rulle i den färgen ett bra tag nu.
Ja guld passar riktigt bra till svart, men just denna rullen har jag till ett Jensen Argon klass fyra. Skojjade lite med engqvist. Tycker CDC`n är alldeles för lätt för Zpey femman som väger hela 114 gram med butten. Blir en f3w på det spöt. Fast hade jag haft en guldfärgad battenkill, så hade den garanterat hamnat på spöt
Kommentera