Överskattade beten - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Överskattade beten

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av Tybling Visa inlägg
    Nilsmaster.

Dålig utdelning på dem, riktigt uselt när andra beten levererar så nollar nilsmastrarna. Hamnar långt ner i listan nu.

Och har Leif fortfarande plats i kepsen så kan jag lägga till en märla.
    Bomber-jerkarna får följa med de övriga i fiskeväskan men inget som levererar och ständig besvikelse och har noll förtroende för dem.

Ungefär som Vänstern i Riksdagen men med mindre bottennapp.
    Hej Martin;

Försök att vara lite positiv! Om du verkligen har några Bomber Herky Jerky .. http://www.trumman.com/bomber/bomber_hj6.htm .. i fiskeväskan bör du fiska med dem nu i höst! När grossisten Wiggler AB introducerade Bomber Herky Jerky valde jag att lagerföra de tio bästa färgerna baserat på många års egna fångstresultat av stora Gäddor på Swim Whizz och Bomber wobbler...

Du har ju Bergviken och Marmen som två fina Gäddrika sjöar väster om dig. Här kan du väl offra några dagars Gäddfiske på dina Bomber Herky Jerky och du kommer att få uppleva sensationella resultat...

Go for the Big Northerns!

http://www.trumman.com/fisketips.htm
    Old Firehand

Kommentera

Zalten "ska ha" sämre kvalité idag! Men sen har jag inte köpt så många Zalt själv, utan främst vänner vars beten har gått sönder åtskildiga gånger efter några hugg.

Kommentera

McCelly som är så hyllad av många. Har fått 0 på den. Har visserligen ej fått värst mycket fisketid skall erkännas. Den känns bara iskall

Kommentera

McHybrid svartzonker är för mig ett stort fiasko. Vet fler än jag som anser detta vara en flopp av större format.
          I näst kast så .....

Kommentera

BUSTER JERK eller va fan skiten heter.

Detta bete måste gå till historien som en marknadsföringskupp utan dess like. Hur fan får man 1 miljon fiskare att köpa ett värdelöst bete. Jo genom att vräka ut det i sådan mångfald och i så många färger att ingen längre ser skogen för alla träden. Något som finns i sådan mäng i butiken MÅSTE ju bara vara bra.

Inte en dag, en situation, en tid, ett vatten då det inte finns en mängd andra beten som har långt bättre potential än Buster. Ändå säljs skiten som glass i solsken. Dom har även lyckats skapa ett färgbehov som det inte finns fog för. Det är som att sälja en pissöl bara genom att erbjuda burkfan i 100 olika färgvarianter. Men å andra sidan så finns dom som köper öl på det viset också.

Det finns två ting som är oändliga - universum och människans dumhet, Men när det gäller universum är jag inte helt säker. [Albert Einstein]

Att klaga är som att sitta i en gungstol – du har något att göra men du kommer ingenstans. [Dalai Lama]

Kommentera

Ursprungligen postat av Exxet Visa inlägg
              BUSTER JERK eller va fan skiten heter.

Detta bete måste gå till historien som en marknadsföringskupp utan dess like. Hur fan får man 1 miljon fiskare att köpa ett värdelöst bete. Jo genom att vräka ut det i sådan mångfald och i så många färger att ingen längre ser skogen för alla träden. Något som finns i sådan mäng i butiken MÅSTE ju bara vara bra.

Inte en dag, en situation, en tid, ett vatten då det inte finns en mängd andra beten som har långt bättre potential än Buster. Ändå säljs skiten som glass i solsken. Dom har även lyckats skapa ett färgbehov som det inte finns fog för. Det är som att sälja en pissöl bara genom att erbjuda burkfan i 100 olika färgvarianter. Men å andra sidan så finns dom som köper öl på det viset också.

Å fan... är det fler än min närmaste bekantskapskrets som använder uttrycket pissöl.
              2,8 ?

/svennis

Kommentera

Ursprungligen postat av Svennis Visa inlägg
                Å fan... är det fler än min närmaste bekantskapskrets som använder uttrycket pissöl.
                2,8 ?

/svennis
                Hörrö! Baktala inte 2,8:or. Bästa sortens öl. Svårt att överdosera och man får mycket öl för pengarna.
                All you need is Lubb.

Kommentera

Ursprungligen postat av Usling Visa inlägg
                  Hörrö! Baktala inte 2,8:or. Bästa sortens öl. Svårt att överdosera och man får mycket öl för pengarna.
                  +1 på den. Pissöl har inget med alkoholhalt o göra..

Kommentera

Ursprungligen postat av Usling Visa inlägg
                    Baktalar alls inte 2,8:or! Konsumerar själv en hel del såna.
                    Smeknamnet fick dom för att dom rinner ur en nästan lika fort som in!
                    Billiga flak på netto som är goda!
                    /svennis

Kommentera

Ni måste skämta, 2,8:or goda

Tror jag hittat svaret på BUSTER:s framgångar
                      Senast ändrad av Exxet; 2015-10-15, 11:32.
                      Det finns två ting som är oändliga - universum och människans dumhet, Men när det gäller universum är jag inte helt säker. [Albert Einstein]

Att klaga är som att sitta i en gungstol – du har något att göra men du kommer ingenstans. [Dalai Lama]

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av ackeliba, 2008-06-12, 14:57
                      25 svar
                      3 336 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Chrispenborn  
                      Startad av daikai1, 2013-08-09, 18:02