Är det någon som köpt fluglina från kina / amazon? Gärna om ni kan lämna ett omdöme isåfall.
skitfiske på er : danne
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
"Kinaskit" - Diskussionstråd
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av holden Visa inlägg
Jag har bara provkastat med en av shadow rap-kopiorna och den sjönk som du säger med baken först och alldeles för snabbt, vill man få till samma häng som originalet får man nog mecka lite själv.
- Gillar 1
Lämna en kommentar:
-
Ursprungligen postat av Sundström76 Visa inlägg
Provat vobblerna en del nu och dom är ”långsamt” sjunkande med bakänden först dom bakre kroken har en tendens att häkta i varann så jag ska montera storleken mindre både för att dom ska bli mer flytande och slippa att dom hakar i varann gången är absolut inte nåt fel på.
snapersen var oklanderliga i den större storleken den minsta för pimpel har en del inte hållit böjen nog mot centrum så där har jag kasserat en del men också fått pengarna tillbaks för
Lämna en kommentar:
-
Ursprungligen postat av Sundström76 Visa inlägg
snapersen var oklanderliga i den större storleken den minsta för pimpel har en del inte hållit böjen nog mot centrum så där har jag kasserat en del men också fått pengarna tillbaks för
Lämna en kommentar:
-
Ursprungligen postat av TiSo Visa inläggKöpte en likadan på SHEIN och eftersom bladebeten är mina absoluta favoritbeten till abborre så tog jag också 12 st SG Vib Blade look-a-likes för det facila priset av 119 kr. Ser vid ett första påseende helt ok ut, nu är det bara att vänta på öppet vatten...
Köpte du dem hos Shein alltså?
Lämna en kommentar:
-
Ursprungligen postat av Cosmoz 08 Visa inläggRecycler line spooler gjorde det roligare och enklare att spola på lina. Har beställt en adapter för att kunna koppla en skruvdragare till den. Resultatet blir perfekt när man spolar på lina då motståndet går att ställa enkelt.
Sök på Recykler line spooler på Aliexpress så hittar ni flertalet som säljer.
Köpte en likadan på SHEIN och eftersom bladebeten är mina absoluta favoritbeten till abborre så tog jag också 12 st SG Vib Blade look-a-likes för det facila priset av 119 kr. Ser vid ett första påseende helt ok ut, nu är det bara att vänta på öppet vatten...
- Gillar 2
Lämna en kommentar:
-
Ursprungligen postat av holden Visa inlägg
De jag köpte beskrivs som sinking vilket ju inte säger mycket, förhoppningsvis slow sinking/suspending. Samma eller snarlika beten finns ju hos massor av olika säljare så ren chansning, om än en billig sådan.
Lämna en kommentar:
-
-
Ursprungligen postat av Ziggystardust Visa inläggFy f***n... de är svindyra ju...20 spänn...
https://www.aliexpress.com/item/1005...000474543528.1
men sjukt bra
Lämna en kommentar:
Foton
Collapse
-
Svar till Den stora tråden om finesse abborreav NappenBottHar haft bra fiske med freerig, tog denna kluns häromdan i en Stockholmssjö på en freeriggad Keitech...1 Foto
-
Kanal: Spinnfiske - Allmänt
2025-04-23, 19:56 -
-
Svar till Håller Ambassadeur 2500c för jerk <100g?av SwangstaGammal tråd men jag har gjort något liknande (tror jag) i försöket att göra om min 2500C till en havsöringsrulle....5 Foton
-
Kanal: Spinnfiske - Allmänt
2025-03-23, 16:06 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Stizo, 2003-10-23, 07:14
|
23 svar
4 210 visningar
1 gilla