Mest under/överskattade wobbler ellr jerk - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Mest under/överskattade wobbler ellr jerk

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av MoSsE
    Som jag sa förut är det bla. reklamen som gör att den används så mkt inte att den är bäst..
    Sjävl tycker ja buster bara ger massa småfisk, men såklart att den ger stora också för att massa folk nöter timmar efter timmar med dem.

Har ett par kompisar som jerkar mkt och dem har i princip bara slider/buster men visste inte ens va tex attitudbaits va för nått..
    Cobb det spelar ingen roll men vilka jerkar har du testat och fått fram att bustern slår?
    läs lite längre upp så ser du att ja inte testat många ännu, beroende på att ja inte hållit på med jerk så länge. Att bustern är ett grymt bete grundar ja på ren fakta.

Verkar inte som man får ha sina egna åsikter? Låt vara nu!

Kommentera

COBB: handlar inte om egna åsikter. Du kan inte ställa dig upp och säga att spenat är bland det godaste som finns när du bara testat spenat och ärtsoppa. Hur vet du att hamburgare inte är godare?

Hur orkar jag fortsätta?Fan vad jag suger.
      Jag tycker inte du är tillräckligt seriös, man ska vara seriös.

Kommentera

Ursprungligen postat av Kiwi
        COBB: handlar inte om egna åsikter. Du kan inte ställa dig upp och säga att spenat är bland det godaste som finns när du bara testat spenat och ärtsoppa. Hur vet du att hamburgare inte är godare?

Hur orkar jag fortsätta?Fan vad jag suger.
        Ja fattar inte hur du kan säga emot att Buster är ett grymt bete. Men den åsikten får man la inte heller ha för sig själv utan att du kommer o är uppkäftig?

Kommentera

Men nu snackar du skit hörru. Läs om det jag skrivit och hitta var jag skrivit att bustern är dålig? Det är den inte. Jag är ledsen om Jag verkar uppkäftig men jag blir lite smått irriterad bara.

Rock on.

Kommentera

Om det är någonstans buster är underskattad så är det på detta forumet! Rent kvalitetsmässigt och den subjektiva känslan är rätt kass i buster men att den fångar tonvis med fisk går inte att förneka! Men det finns beten med mer känsla... Kvalitet är som alltid en prisfråga... Gäller dock inte finishen på manta... gräslig för dom pengarna men ett bete som e helt aight!!

Puss
            SKÅNELAINEN SINAPPI

Kommentera

Men nu snackar du skit hörru. Läs om det jag skrivit och hitta var jag skrivit att bustern är dålig? Det är den inte. Jag är ledsen om Jag verkar uppkäftig men jag blir lite smått irriterad bara.

Rock on.
              Hmm, okej? Så du tycker att Buster Jerk är ett bra men överskattat bete? Hur hänger det ihop

Kommentera

Nu vet Jag inte vad jag ska skriva

Det hänger ihop alldelles utmärkt sörru!

Kommentera

Nu vet Jag inte vad jag ska skriva

Det hänger ihop alldelles utmärkt sörru!
                  Då lägger vi ner denna ruggiga dissusionen..

Kommentera

jag gillar nils master invincible jerk... h3ehehehe! varken underskattat eller överskattat.. bara så j***a kass så att man vill kissa i en Lapin Kulta...
                    SKÅNELAINEN SINAPPI

Kommentera

cobb, vem sa att spenat eller ärtsoppa vad dåligt`? mumma !
                      Men grejjen är, att som dom flesta säger så är Buster jerk ett bra bete, fångar gott om fisk, funkar ofta. Många använder bara det betet, och därför får dom bara fisk på den. Ifall dom skulle börja testa olika beten så skulle dom säkert hitta beten som är bättre och sämre, iallafall vissa dagar. Men eftersom att dom aldrig provar något annat bete, iallafall inte helhjärtat så blir liksom Busterjerk värsta guden för dom och den fiskas med självförtroende och man tror på betet till 1000%. Och tron på betet som sitter i tafsen är nästan lika viktigt som betet och teckniken!
                      äru på ?
                      Gös slår allt.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Stizo, 2003-10-23, 07:14
                      23 svar
                      4 248 visningar
                      1 gilla