LF Jerk Premium Heavy el BFT Buster stiff - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

LF Jerk Premium Heavy el BFT Buster stiff

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av BeBest
    LF -> Lundgrens fiske. Den butiken har trumfkortet P A, som designar och utvecklar bla jerkspön. (P A brukar skriva initierade inlägg här på Fiskesnack men kanske vill han av falsk blygsamhet inte tala i egen sak)
    BeBest
    X-akt vad vet du som sitter ner och fiskar ?
    Gör man det BÖR man sitta still hemma och hålla tyst, eller ägna sig åt andra sporter som lämpar sig sittandes. Prova fia med knuff

Kommentera

Waterlog

Don't know exactly why they crack then you tell me Mr. Expert? My experience is based on fishing not on reading Pike and predators forum.
      Senast ändrad av Jenk; 2005-01-14, 18:19.

Kommentera

Stiff,(antar att nicket har med överläppen att göra).Jag har kört med ett antal olika jerkspön,och tycker nog att LF-Premium heavy är ett riktigt kanon spö.Jag har använt mitt sedan det kom ut och aldrig haft minsta problem.Och ja jag fiskar mycket,betydligt fler än 100 pass om året.Så jag kan varmt rekommendera ett Lf-heavy.Finns självklart bättre spön men då får man betala betydligt mer.

Tycker dessutom att man kan ge fan i person angreppen om man inte har stake nog att skriva under med namn.
        Kjelle Lundberg

Gädda allt annat är agn!

We're born alone, we live alone, we die alone. Only through our love and friendship can we create the illusion for the moment that we're not alone.
        Orson Welles

Kommentera

Ursprungligen postat av Jenk
          Don't know exactly why they crack then you tell me Mr. Expert? My experience is based on fishing not on reading Pike and predators forum.
          Å Jenk. Hur kan du sälja "Attitude baits" beten för folk med attitud till de som fiskar med spön där det står MEDIUM på ? Pinsamt ! kunde lika gärna ha stått, The lagom rod, svensson spöt, The gik rod, The blodpudding spö, ha ha ha
          Se över så att grejorna kommer fram till rätt folk :-)

Kommentera

stiff, ha ringet eomt dig så men bara för att du är 40 o jag 20 behöver inte kalla mig för kid.. ändrade du uppfattning om spöet nu lr.. :P
            Deluxe lures thats my work.

Kommentera

Ursprungligen postat av K...
              Stiff,(antar att nicket har med överläppen att göra).Jag har kört med ett antal olika jerkspön,och tycker nog att LF-Premium heavy är ett riktigt kanon spö.Jag har använt mitt sedan det kom ut och aldrig haft minsta problem.Och ja jag fiskar mycket,betydligt fler än 100 pass om året.Så jag kan varmt rekommendera ett Lf-heavy.Finns självklart bättre spön men då får man betala betydligt mer.

Tycker dessutom att man kan ge fan i person angreppen om man inte har stake nog att skriva under med namn.
              Inget ont menat Blackan. Ville bara väcka folk. Vad har du för nummer ?

Kommentera

Ursprungligen postat av linu_z
                stiff, ha ringet eomt dig så men bara för att du är 40 o jag 20 behöver inte kalla mig för kid.. ändrade du uppfattning om spöet nu lr.. :P
                Nix det har jag inte gjort. Men du kommer att göra det om du provar fler.
                ps jag blir snart 30

Kommentera

Ursprungligen postat av Stiff
                  Inget ont menat Blackan. Ville bara väcka folk. Vad har du för nummer ?
                  "stiff" lägger inte gärna ut det här,men skicka ett pm så kan du få det.Måste erkänna att jag blev lite besviken,trodde jag fått ett riktigt surkart att käfta med,så visar det sig att det är någon bekant :-) .
                  Kjelle Lundberg

Gädda allt annat är agn!

We're born alone, we live alone, we die alone. Only through our love and friendship can we create the illusion for the moment that we're not alone.
                  Orson Welles

Kommentera

Ursprungligen postat av K...
                    "stiff" lägger inte gärna ut det här,men skicka ett pm så kan du få det.Måste erkänna att jag blev lite besviken,trodde jag fått ett riktigt surkart att käfta med,så visar det sig att det är någon bekant :-) .
                    Sorry Blackan. Är kvällen förstörd nu ? :-)

Skall straxt dra men vi kan höras på måndag !

Kommentera

Stiff,Nej inte alls,men kan erkänna att jag gillar att gnabbas.Hör gärna av dig,om inte annat så för att jag skall få veta vem du är.
                      Kjelle Lundberg

Gädda allt annat är agn!

Orson Welles

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av barnmorskan, 2013-06-20, 01:04
                      2 355 svar
                      273 606 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg engqvist