Amerikanska Tackle Wearhouse har dom!
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Import och entusiastprylar!
Collapse
X
-
Finns det något ställe där man kan få info förutom på Japanska, även om jag ber Google översätta blir det ganska obegripligt."the best they can be"
Lämna en kommentar:
-
Det är precis som med JDM revosarna som med mkt annat att dom är "the best they can be" jag äger dock ingen ännu så jag kan inte uttala mig om det faktiskt är så men dom skiljer sig på å många punkter från dom som finns på den europeiska och amerikanska marknaden.Ursprungligen postat av jorgen.mansson Visa inlägg
Revo JDM är nog lite knepigare att begripa sig på, ungefär som en Hundai med Volvo emblem gjord för Japan
Lämna en kommentar:
-
Jo visst är det så mina Raketer avsedda för Japan känns och uppför sig bättre en dom jag köpt i Sverige....ABU:s JDM rullar om jag förstått dig rätt?
En Ambassadeur är rund och gjord i Sverige, resten är något annat som lånat emblemet..
Lämna en kommentar:
-
Kaminen, krångla inte till konceptet i tråden nu =) tycker vi drar oss tillbaka lite stilla och låter den leva vidare..
Lämna en kommentar:
-
Ehh..va? Tidigare i denna tråden har rullar från japanska marknaden rekommenderats beroende på att de förses med de bästa komponenterna.Det kostar,men det finns alltid folk som är beredda att betala.Ursprungligen postat av jorgen.mansson Visa inläggAbsolut inte, om du ska ha en bra Rocketrulle köp en från japan, antingen Chrom II eller Gunnar om du fördrar HS och fler lager,, du kommer märka skillnad mot dom vi har här (positiv skillnad).
Revo JDM är nog lite knepigare att begripa sig på, ungefär som en Hundai med Volvo emblem gjord för Japan
Men,det gäller alltså inte ABU:s JDM rullar om jag förstått dig rätt?
Lämna en kommentar:
-
Ska försöka leta upp ett. det kan bli riktigt skoj...däremot sett liknande stativ som TSR har från ngn site på nätet
Lämna en kommentar:
-
Absolut inte, om du ska ha en bra Rocketrulle köp en från japan, antingen Chrom II eller Gunnar om du fördrar HS och fler lager,, du kommer märka skillnad mot dom vi har här (positiv skillnad).Ingen som vet någonting om Abu Revo JDM rullarna?
Lämna en kommentar:
-
Ingen som vet någonting om Abu Revo JDM rullarna?
Eller är allt abu förbjudet i denna tråd...?
Lämna en kommentar:
Foton
Collapse
-
av NodittVet någon om var man kan köpa drev till den rullen så den blir lågutväxlad har en japansk 8.1 det är...2 Foton
-
Kanal: Spinnfiske - Utrustning
2026-01-09, 17:01 -
-
av Mathias 70Gav mig själv en julklapp i förtid. 5 nya cobbar från sporting och världens trevligaste Dansk.1 Foto
-
2025-12-11, 16:20 -
-
av FlexKöpte ett Perchzilla Finesse Casting 2-12gr och parade ihop det med en Micro monster och hela ekipaget...3 Foton
-
2025-04-25, 11:20 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av barnmorskan, 2013-06-20, 01:04
|
2 355 svar
271 949 visningar