Ursprungligen postat av grynning
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Import och entusiastprylar!
Collapse
X
-
Vad använder du för lager? Jag har Boca keramiska i min MGX, visst kastar den lite bättre/längre men tycker rullen låter lite för mycket. Hade gärna velat ha det lite tystare.
-
Snyggt! Revo with grillz. Real reel pimpin'...Ursprungligen postat av grynning Visa inläggdet är detaljerna som gör det....
Lämna en kommentar:
-
Min scorpion 1001 , den gamla röda varianten ( ej XT) tog hand om det. //TUrsprungligen postat av barnmorskan Visa inläggJag hoppas att det är det sista steget från haspelrullen.
Lämna en kommentar:
-
Utöver två spolar fick man med ett extraliv till detta spel: http://unicorn.jocke.no/Ursprungligen postat av Silverbågen Visa inlägg...den där rullen hade nog dottern gillat att få.....även om hon rynkade på näsan när pappsen föreslog fiskeprylar till önskelistan inför söndagens 10-årsdag........
/S
Så spelar den random Erasure-låt också!
Näe. Ingen spole man direkt winschar in storgäddor med. Väger ungefär hälften så mycket som en Ambassadeur 5000-spole, haha. Men jag har heller aldrig hört någon som pajjat sin utom genom att tappa den. Den pallar ju flätlina sägs det, så det är bara till att testa. Bättre en trasig spole än att för alltid leva i ovisshetUrsprungligen postat av Fogeljazz Visa inläggHehe, helgrym rulle. Den spolen vill man inte ha några större bonusgädor på
Återkom gärna efter testfiske, nyfiken här bakom skärmen.
Lämna en kommentar:
-
Vilken tur att de bara hade 300 i jätte high speed modell annars hade jag varit tvungen att beställa en bara för attUrsprungligen postat av Fogeljazz Visa inläggHoppla, det var ett riktigt bra pris!
Och månadens rullbudget är blåst på en Calcutta 301D redan ju.
Lämna en kommentar:
-
Helvete vad billigt, måste nypa mig i armen för att inte klicka köp.Ursprungligen postat av Fogeljazz Visa inläggHoppla, det var ett riktigt bra pris!
Lämna en kommentar:
-
Hehe, helgrym rulle. Den spolen vill man inte ha några större bonusgädor påUrsprungligen postat av barnmorskan Visa inläggKom just hem från Italien för att finna att jag fått ett paket. Jag hoppas att det är det sista steget från haspelrullen. Spolen är läskigt jävla tunn och skriker så fort man petar på den. Kort sagt; inget man står och rycker upp kundvagnar med. Rymmer hela 40-50m lina och har ett tilltalande yttre
Återkommer efter test
Återkom gärna efter testfiske, nyfiken här bakom skärmen.
Lämna en kommentar:
-
Hoppla, det var ett riktigt bra pris!Ursprungligen postat av Danda Visa inläggImport och import... Jag bor i samma land så det kanske ändå inte är importvara. Hursomhelst beställde jag just en Daiwa Lexa för £90. http://www.fishingmegastore.com/deal_of_the_week.html
Lämna en kommentar:
-
Import och import... Jag bor i samma land så det kanske ändå inte är importvara. Hursomhelst beställde jag just en Daiwa Lexa för £90. http://www.fishingmegastore.com/deal_of_the_week.html
Lämna en kommentar:
Foton
Collapse
-
av Mathias 70Gav mig själv en julklapp i förtid. 5 nya cobbar från sporting och världens trevligaste Dansk.1 Foto
-
Kanal: Spinnfiske - Utrustning
2025-12-11, 16:20 -
-
av FlexKöpte ett Perchzilla Finesse Casting 2-12gr och parade ihop det med en Micro monster och hela ekipaget...3 Foton
-
Kanal: Spinnfiske - Utrustning
2025-04-25, 11:20 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av barnmorskan, 2013-06-20, 01:04
|
2 355 svar
271 296 visningar