Ambassadeur - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ambassadeur

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Gösta
    replied
    Ursprungligen postat av Magnus (Sthlm) Visa inlägg
    Lyckas du hitta ett hyfsat spö för 217kr så visst...
    Ok... Hade inte sett priset hos Happy Angler. My bad! Med det priset är det väl inget att tveka om egentligen. Så har jag själv bidragit till förvirringen. .. Sorry

Lämna en kommentar:

• forren
    replied
    Happy angler har priser uppe

Lämna en kommentar:

• Hippo
    replied
    Ursprungligen postat av daikai1 Visa inlägg
    Här har du nästan hela amba 2014 års utbud http://www.happyangler.se/sv/erbjuda...rsdag/c/46501/ DVS de nya rullarna för 2014.

köpte min revo rocket där för 1450:-, jag var en av de första privatpersonerna i sverige som hade den i ägo
    Hur är den? Jag kör borre-fiske med MGX i 7,9 utväxling och den är underbar till det. Rocket har ju ännu högre utväxling vilket i sammanhanget är positivt! Har du provat den med små jiggar med med 5-7 grams skalle?

Lämna en kommentar:

• Magnus (Sthlm)
    replied
    Ursprungligen postat av Gösta Visa inlägg
    Vad är mycket dyrare? Om du håller fast vid tanken att köpa C4:an på dogger så räcker mellanskillnaden till ett hyfsat spö också (kanske med någon hundralapps tillägg). Frågan är ju hur mycket du är beredd att lägga så här i begynnelsen... För som någon skrev, du ska vara beredd på att aptiten växer medan du äter! Nej låt du nördarna tvista vidare och köp en bra rulle till ett bra pris hos Dogger. Ett något förbättrat högfartssystem ger förmodligen en något bättre rulle, men är det värt ett spö?
    Lyckas du hitta ett hyfsat spö för 217kr så visst...

Lämna en kommentar:

• daikai1
    replied
    Ursprungligen postat av Hippo Visa inlägg
    De nya C3, C4 och Record har jag inte sett priset på, men de har 25% lättare spolare och linspridare av Alu..sånt som brukar kallas trim i Amba-världen. Alltid ngt att hurra för! Ska även ha tåligare drev om jag fattat allt rätt..men det får tiden utvisa.
    Här har du nästan hela amba 2014 års utbud http://www.happyangler.se/sv/erbjuda...rsdag/c/46501/ DVS de nya rullarna för 2014.

köpte min revo rocket där för 1450:-, jag var en av de första privatpersonerna i sverige som hade den i ägo

Lämna en kommentar:

• Hippo
    replied
    De nya C3, C4 och Record har jag inte sett priset på, men de har 25% lättare spolare och linspridare av Alu..sånt som brukar kallas trim i Amba-världen. Alltid ngt att hurra för! Ska även ha tåligare drev om jag fattat allt rätt..men det får tiden utvisa.

Lämna en kommentar:

• Gösta
    replied
    Ursprungligen postat av Magnus (Sthlm) Visa inlägg
    Håller med. Riktigt snygg är den också och inte mycket dyrare.

Vad är mycket dyrare? Om du håller fast vid tanken att köpa C4:an på dogger så räcker mellanskillnaden till ett hyfsat spö också (kanske med någon hundralapps tillägg). Frågan är ju hur mycket du är beredd att lägga så här i begynnelsen... För som någon skrev, du ska vara beredd på att aptiten växer medan du äter! Nej låt du nördarna tvista vidare och köp en bra rulle till ett bra pris hos Dogger. Ett något förbättrat högfartssystem ger förmodligen en något bättre rulle, men är det värt ett spö?

Lämna en kommentar:

• ElCamino
    replied
    Haha...

Lämna en kommentar:

• KeBa
    replied
    Ursprungligen postat av ElCamino Visa inlägg
    Äh..finns att köpa nya för 2200:-...Inte så farligt om man gillar sådana rullar :-)
    Schyyyy...

Lämna en kommentar:

• ElCamino
    replied
    Äh..finns att köpa nya för 2200:-...Inte så farligt om man gillar sådana rullar :-)

Lämna en kommentar:

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av barnmorskan, 2013-06-20, 01:04
2 355 svar
276 205 visningar
0 gillar
Senaste inlägg engqvist  
Startad av Petterpike, 2015-05-09, 10:13