Hej!
Mitt namn är Linus men kallas av mina fiskekompisar för Drutten
Jag känner mig nu efter flera säsongers fiskande med mina egentillverkade havsöringsdrag säker på att mina drag fungerar och levererar och är sugen på att ta nästa steg i egentillverkningen och börja sälja min drag men vill ha lite koll och synpunkter innan jag börjar på allvar!
Har testat dem under många och olika situationer från tidigt vårfiske till sent sommarfiske vid bra väder och dåligt väder och vid flera tillfällen har jag tagit fler fiskar än mina vänner, även dom har tagit många havsöringar på mina drag då det ofta händer att dom smyger över och kollar/använder mina drag.
Jag har för närvarande två olika modeller som är testade och finslipade för att passa kustfisket.
Båda går att fiska på väldigt grunda vatten utan att behöva veva tills man blir blå i huvudet.
Den stora modellen heter "Gena" och väger 23g och är 11,5 cm lång
Har en väldigt fin och lockande gång i vattnet som inte tvinnar linan.

Den andra modellen heter "Lill Drutten" och väger 12g och är 8cm lång.
Den lämpar sig väldigt bra till dem som vill fiska med lättare utrustning.

Jag ser fram emot era kommentarer, även kritiska är välkomna!
Med vänliga hälsningar Linus "Drutten" Holmberg
Mitt namn är Linus men kallas av mina fiskekompisar för Drutten

Jag känner mig nu efter flera säsongers fiskande med mina egentillverkade havsöringsdrag säker på att mina drag fungerar och levererar och är sugen på att ta nästa steg i egentillverkningen och börja sälja min drag men vill ha lite koll och synpunkter innan jag börjar på allvar!

Har testat dem under många och olika situationer från tidigt vårfiske till sent sommarfiske vid bra väder och dåligt väder och vid flera tillfällen har jag tagit fler fiskar än mina vänner, även dom har tagit många havsöringar på mina drag då det ofta händer att dom smyger över och kollar/använder mina drag.
Jag har för närvarande två olika modeller som är testade och finslipade för att passa kustfisket.
Båda går att fiska på väldigt grunda vatten utan att behöva veva tills man blir blå i huvudet.
Den stora modellen heter "Gena" och väger 23g och är 11,5 cm lång
Har en väldigt fin och lockande gång i vattnet som inte tvinnar linan.
Den andra modellen heter "Lill Drutten" och väger 12g och är 8cm lång.
Den lämpar sig väldigt bra till dem som vill fiska med lättare utrustning.
Jag ser fram emot era kommentarer, även kritiska är välkomna!
Med vänliga hälsningar Linus "Drutten" Holmberg

Kommentera