Ursprungligen postat av fiskmix
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Bästa rullen...
Collapse
X
-
ambasaduer c3 5500
behöver inte säga mer klockren dag som natt året om
Kommentera
-
Ixu
Inte for att dryga mig men ett par kast med din fasters killes rulle? ar det allt som behovs for att du ska vara overtygad? Da ar alla rullar bra for jerk for ingen pajar direkt. Det ar darfor folk rekommenderar d5 osv for de kanns bra direkt. Fiskar du hart med dem en vecka sa ar de kaputt. Jag vet att Millen ar bra for jag fiskat med den sjalv men fromfor allt for att jag har polare typ min partner seeker, fishpimp, buster, GJ, karhu, Pushup, mfl som kor med den hart utan att lyckats kasta sonder den annu. Jo forresten GJ pajade den efter ett par dagar men han tar pa prylarna lite mer an dig ixu (jag lovar). Calcuttan haller hyffsat i 400 modellen men inte i 250 modellen. Quantumen misshandlade jag hart sjalv med tunga beten under 10 dagar sedan har ett antal till misshandlat den utan att lyckats paja den. DL fiskar calcutta TE och danger hart utan att lyckats paja den vad jag vet.
Jenk
Kommentera
-
min d5:a har då hållt för en säsong jerk. Fast vet folk som haft oturen att den pajjat omgående för. Och den har jag slängt beten mot 130g med. Har jag haft ovanlig tur?Ursprungligen postat av JenkInte for att dryga mig men ett par kast med din fasters killes rulle? ar det allt som behovs for att du ska vara overtygad? Da ar alla rullar bra for jerk for ingen pajar direkt. Det ar darfor folk rekommenderar d5 osv for de kanns bra direkt. Fiskar du hart med dem en vecka sa ar de kaputt. Jag vet att Millen ar bra for jag fiskat med den sjalv men fromfor allt for att jag har polare typ min partner seeker, fishpimp, buster, GJ, karhu, Pushup, mfl som kor med den hart utan att lyckats kasta sonder den annu. Jo forresten GJ pajade den efter ett par dagar men han tar pa prylarna lite mer an dig ixu (jag lovar). Calcuttan haller hyffsat i 400 modellen men inte i 250 modellen. Quantumen misshandlade jag hart sjalv med tunga beten under 10 dagar sedan har ett antal till misshandlat den utan att lyckats paja den. DL fiskar calcutta TE och danger hart utan att lyckats paja den vad jag vet.
JenkFish On!
Kommentera
-
Han kanske som du, känner folk som fiskar regelbundet med den... Jag känner en duktig fiskare som jerkat med sin/a 251;or ett bra tag, men dock inte med några 200g klumpar. Kanske är sådana det krävs för att förstöra rullen?Ursprungligen postat av JenkInte for att dryga mig men ett par kast med din fasters killes rulle? ar det allt som behovs for att du ska vara overtygad? Da ar alla rullar bra for jerk for ingen pajar direkt. Det ar darfor folk rekommenderar d5 osv for de kanns bra direkt. Fiskar du hart med dem en vecka sa ar de kaputt. Jag vet att Millen ar bra for jag fiskat med den sjalv men fromfor allt for att jag har polare typ min partner seeker, fishpimp, buster, GJ, karhu, Pushup, mfl som kor med den hart utan att lyckats kasta sonder den annu. Jo forresten GJ pajade den efter ett par dagar men han tar pa prylarna lite mer an dig ixu (jag lovar). Calcuttan haller hyffsat i 400 modellen men inte i 250 modellen. Quantumen misshandlade jag hart sjalv med tunga beten under 10 dagar sedan har ett antal till misshandlat den utan att lyckats paja den. DL fiskar calcutta TE och danger hart utan att lyckats paja den vad jag vet.
Jenk
M.V.H Markussigpic
Kommentera
-
Varför skulle man tex provköra en bil då? det funkar inte att bilfimorna lånar ut en bil till en kund i tex ett år för att provköra så att han får se att det är nåt att ha. Med detta vill jag säga att första intrycket är viktigt i det mesta i köpväg.
Det var allt för mig.Fish On!
Kommentera
-
Provköra en bil? Vet inte om den jämförelsen var så relevant. Första intrycket kan väl vara viktigt men vare sig man köper rulle eller bil så ser man väl till att ta reda på hur de funkar på sikt.Ursprungligen postat av IxuVarför skulle man tex provköra en bil då? det funkar inte att bilfimorna lånar ut en bil till en kund i tex ett år för att provköra så att han får se att det är nåt att ha. Med detta vill jag säga att första intrycket är viktigt i det mesta i köpväg.
Det var allt för mig.
Kommentera
Foton
Collapse
-
av GammelfarGod lördag alla.
Jag har i hela mitt liv fiskat med haspel och har för något år sedan hittat min...1 Foto-
Kanal: Spinnfiske - Utrustning
2026-04-11, 14:50 -
-
av NodittVet någon om var man kan köpa drev till den rullen så den blir lågutväxlad har en japansk 8.1 det är...2 Foton
-
2026-01-09, 17:01 -
-
av Mathias 70Gav mig själv en julklapp i förtid. 5 nya cobbar från sporting och världens trevligaste Dansk.1 Foto
-
2025-12-11, 16:20 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av barnmorskan, 2013-06-20, 01:04
|
2 355 svar
273 459 visningar