Achtung! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Achtung!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Achtung!

Vill, mot bakgrund av egna erfarenheter, utfärda en varning för den tyska spötillverkaren RST.

Informationen om att du bara kan skicka tillbaka en del är tredjehandsinformation. Har du något som styrker det från RST själv? Skriver de så någonstans och lovar det?

Kommentera

jag har tre av Lundgrens spön och är rätt nöjd med dem. Inget har gått sönder ännu...och de bygger på RST om jag inte har fel..

Men bra att du berättar och varnar dina fiskebröder om en tillverkare inte sköter sig! thx!
      >> Sportfiskekanalen på Vimeo <<

Kommentera

Jag har haft både suncaster o tailchaser o va helnöjd. Nog svårt o hitta bättre spö i den prisklassen.
        Den som tycker sex är det skönaste som finns har aldrig varit riktigt skitnödig

Kommentera

Det är inget konstigt man märker handgjorda spö eftersom det är små serier. Både topp och underdel. Har haft sådana spö.

Därmed inte sagt att man sparar någon form av mall eller kopia på dem så man kan beställa en del som passar utan skicka in den andra delen. Är det handgjort skulle jag kräva att få skicka in andra delen. Lite finessen med handgjort att det är perfekt passning. Handsken på handen. Men om de utlovar annat så är det en annan sak. Tycker bara det låter unikt.

Det kan inte vara första gången RST hanterar en reklamation. Och de säger de är beredda hjälpa till. Däremot kan man kräva att de står för den frakten och skickar en fraktsedel först. Om det är en reklamation eller garantiärende. Har man själv orsakat det får man själv stå för frakt.

Kommentera

Ursprungligen postat av Silverfisk Visa inlägg
            Det kan inte vara första gången RST hanterar en reklamation. Och de säger de är beredda hjälpa till. Däremot kan man kräva att de står för den frakten och skickar en fraktsedel först. Om det är en reklamation eller garantiärende. Har man själv orsakat det får man själv stå för frakt.
            Tja, vad vet jag? Hur som helst så har jag redan ledsnat. Hade det hänt något inom rimlig tid så hade jag kanske reagerat annorlunda men nu är det som det är. Ids inte hålla på och tjafsa. Glädjen med spököpet är borta. Känner mig illa behandlad. Vad jag relaterar får var och en värdera som han vill.

Kommentera

Har ett antal LF-spön och är mycket nöjd med dessa. Ett har jag klantant av toppen på och det löste Lundgrens inom en dag. Tror att Lundgrens själva hanterar de spön som är märkta med "LF", det är ju deras "egna" även om det är RST som tillverkar. De spön som bara heter RST har kanske andra garantiregler...hursomhelst är det synd att det strulat som det gjort!

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
              Startad av barnmorskan, 2013-06-20, 01:04
              2 355 svar
              271 374 visningar
              0 gillar
              Senaste inlägg engqvist  
              Startad av Petterpike, 2015-05-09, 10:13