Ursprungligen postat av Tuff
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Nya JB`n eller gamla JB`n???
Collapse
X
-
Ja jag tänkte de först men det skiljer trots allt en hel del mellan de två!Ursprungligen postat av Hippo Visa inläggHar väldigt svårt att tro att man behåller den gamla när en ny är lanserad....
Kommentera
-
Det gör det mellan gamla o nya C4, C3 och Record oxå. Så det är nog en "naturlig utveckling" med modellbytet..Ursprungligen postat av Tuff Visa inläggJa jag tänkte de först men det skiljer trots allt en hel del mellan de två!
Kommentera
-
Enligt grabbarna på Sportfiskeboden så köpte jag deras sista och de ska inte få hem några nya (gamla) för ABU slutar med den.Ursprungligen postat av Tuff Visa inläggMåste bara passa på att fråga. Är de säkert att den gamla JBn utgår?// Didde
Kommentera
-
Jo jag pratade lite med Micke om de för ett tag sedan att de verkade som om den skulle ersättas. Han jublade lite över att de gjorde skillnaden mot deras VC Pike tydligare.Ursprungligen postat av Didde Visa inläggEnligt grabbarna på Sportfiskeboden så köpte jag deras sista och de ska inte få hem några nya (gamla) för ABU slutar med den.
Kommentera
-
Ha ha ha jag kan tro att han myser över det!Ursprungligen postat av Tuff Visa inläggJo jag pratade lite med Micke om de för ett tag sedan att de verkade som om den skulle ersättas. Han jublade lite över att de gjorde skillnaden mot deras VC Pike tydligare.
// Didde
Kommentera
-
Vilket ytterligare borde tala för att försöka få tag på den gamla för elva-tolv hundra...Ursprungligen postat av Tuff Visa inläggJo jag pratade lite med Micke om de för ett tag sedan att de verkade som om den skulle ersättas. Han jublade lite över att de gjorde skillnaden mot deras VC Pike tydligare.
Kommentera
-
Jag är kalasnöjd med min VC Pike men de är ju inte annat än att de aldrig skadar med en rulle till, eller? Behöver egentligen en JB för att sluta trion. Pro rocket, VC Pike och JB gör sig fint tillsammans....Ursprungligen postat av Didde Visa inläggHa ha ha jag kan tro att han myser över det!
Kommentera
-
Jag ska i alla fall passa på och köpa mig en extra och sätta på ett reservspö.Ursprungligen postat av Tuff Visa inläggJag är kalasnöjd med min VC Pike men de är ju inte annat än att de aldrig skadar med en rulle till, eller? Behöver egentligen en JB för att sluta trion. Pro rocket, VC Pike och JB gör sig fint tillsammans....
// Didde
Kommentera
-
Sagt är gjort.... JB inhandlad.Ursprungligen postat av Didde Visa inläggJag ska i alla fall passa på och köpa mig en extra och sätta på ett reservspö.
Kommentera
Foton
Collapse
-
Svar till Import och entusiastprylar!av engqvistVäcker liv I denna tråd igen. Länge varit sugen att testa Daiwa Black Label spön. Som sägs vara precis...1 Foto
-
Kanal: Spinnfiske - Utrustning
igår, 19:44 -
-
av GammelfarGod lördag alla.
Jag har i hela mitt liv fiskat med haspel och har för något år sedan hittat min...1 Foto-
2026-04-11, 14:50 -
-
av NodittVet någon om var man kan köpa drev till den rullen så den blir lågutväxlad har en japansk 8.1 det är...2 Foton
-
2026-01-09, 17:01 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av barnmorskan, 2013-06-20, 01:04
|
2 355 svar
279 504 visningar