Ang betet Piketime från Think Big/Zalt - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ang betet Piketime från Think Big/Zalt

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Någon? Lite nyfniken bara....

//Stefan
    Du kommer komma ihåg mig för alla gator bär mitt namn.

´til things are brighter, I´m the man in black

Kommentera

Ursprungligen postat av Rudan
      Någon? Lite nyfniken bara....

//Stefan
      Inte någon ännu... inte till mig iaf. Har ju svårt att tro att inte någon här skulle få det... men det ser ju inte bättre ut.
      http://teammosbricka.blogspot.com/

TeamMosbricka.se

Min Fotosida

Fotobloggen

Kommentera

ja tiden går. Vad ska man egentligen tro om företaget Zalt AB? Ett gäng skojare? Eller bara otroligt långsamma i handling? Jag hoppas på det senare även om det också är illa nog.

Kommentera

Lyfter tråden. Ska bli intressant och se hur det slutar.

Så har ni fått ngt än?

Kommentera

Ursprungligen postat av Johannes R
            Nu är det så att vi inte har skickat dom iom att vi har varit iväg på fiske + påskhelg så därför så är det omöjligt för någon att få dom än. Tror ni allvarligt att vi skulle göra ett erbjudande och sedan inte följa det? Det skulle ju säkert ingen märka Betena kommer och dom som får dom får gärna skriva sina åsikter här. Det var lixom tanken.

Glad Påsk.
            "Tror ni allvarligt att vi skulle göra ett erbjudande och sedan inte följa det? Det skulle ju säkert ingen märka ..."

Ja vad ska vi tro. Det verkar vara ett faktum vid det här laget. Med tanke på hur tyst det är från Zalt (via Johannes R) så kan man inte tro annat än att ni har dragit er undan och inte velat fullfölja detta erbjudande.

Kommentera

tja, vad fan!!! lyfter denna tråd mest för att retas med zalt!!!
              achilles

Brokeback Fishing Team

http://gaydogpikehonkeys.spaces.live.com/photos/

--------------------------------------------------
              \m/

Kommentera

Nix, tyst som i graven kring Piketime jerkarna.
                How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur.C.Clarke

Kommentera

Känns som förtroendet för Zalt sjunkigt ganska mycket på senare tid inte bara med den här historian, utan också med att dom verkar ha svårt att hålla vad det står på Zaltarna om dom ska vara flytande, svävande eller sjunkande. Man har ju köpt ett gäng och det skiljer från gång till gång hur dom sjunker, respektive flyter. Största problemet är ju hur svävande modellen är... ibland är dom sjunkande och ibland flytande. Flytande och sjunkande är ju alltid flytande och sjunkande men med lite olika hastighet... inget större problem.(Detta problem har ju andra också, tex Salmo, men nu pratar vi om Zalt.)Sen har vi ju nya jerken, vilket jag bara skriver om vad jag hört eftersom att jag inte provfiskat den än... ingen vidare bra gång över huvud taget?? Zaltbagens kvalitet som vissa har haft problem med. Borde kanske testats bättre innan den fick bära ert namn eller är det bara några som haft problem med den?

Har jag fel eller?

Skärpning nu Zalt!

Var rädd om ert varumärke!

Börja med att skicka prover nu!!!

Tack o hej, leverpastej!
                  Senast ändrad av Roddan; 2006-05-10, 11:15.

Kommentera

Blir det några beten?

Kommentera

Ursprungligen postat av Roddan
                      Känns som förtroendet för Zalt sjunkigt ganska mycket på senare tid inte bara med den här historian, utan också med att dom verkar ha svårt att hålla vad det står på Zaltarna om dom ska vara flytande, svävande eller sjunkande. Man har ju köpt ett gäng och det skiljer från gång till gång hur dom sjunker, respektive flyter. Största problemet är ju hur svävande modellen är... ibland är dom sjunkande och ibland flytande. Flytande och sjunkande är ju alltid flytande och sjunkande men med lite olika hastighet... inget större problem.(Detta problem har ju andra också, tex Salmo, men nu pratar vi om Zalt.)Sen har vi ju nya jerken, vilket jag bara skriver om vad jag hört eftersom att jag inte provfiskat den än... ingen vidare bra gång över huvud taget?? Zaltbagens kvalitet som vissa har haft problem med. Borde kanske testats bättre innan den fick bära ert namn eller är det bara några som haft problem med den?

Har jag fel eller?

Skärpning nu Zalt!

Var rädd om ert varumärke!

Börja med att skicka prover nu!!!

Tack o hej, leverpastej!
                      Tycker att det får man leva med, dvs, olika gång på olika wobbler, Zalt är så pass billiga. Däremot råkade en FS:are ut för något oförlåtligt, Zalten gick av på mitten när nytt gädd-PB var på gång, en ny fin Zalt 19cm:are, som inte klonkats i stenhällar som jag gjort med Slider´s utan att dom spruckit.
                      How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur.C.Clarke

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av barnmorskan, 2013-06-20, 01:04
                      2 355 svar
                      273 736 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg engqvist  
                      Startad av Petterpike, 2015-05-09, 10:13