Daiwa Prorex-spön - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Daiwa Prorex-spön

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Buster
    replied
    Allt i den Skandinaviska katalogen finns i sverige! Dock varierar utbudet i butik

Lämna en kommentar:

• LiverBarca
    replied
    Prorex finns inte med i den svenska katalogen utan kommer finnas i en egen katalog här hemma. Produkterna i denna serie kommer till Sverige nu under våren, kanske inte allt i serien men säkerligen guldkornen.

Därför jag undrar Buster?

Lämna en kommentar:

• Matte77
    replied
    Det där lät lovande!

Lämna en kommentar:

• gös ingvar
    replied
    har mängder med spön. många stcroix ltm osv. men det är nog fan mitt ags 40-80 jag kastar längst med.

Lämna en kommentar:

• Matte77
    replied
    Kom ju på att de har ju det på sportfiskeboden en av Stockholms bästa och trevligaste butik! Bara man orkar åka till täby/värtan... Då kan man provkasta grejerna från bryggan innan man köper dom

Lämna en kommentar:

• RUSTY HOOK
    replied
    Ursprungligen postat av Matte77 Visa inlägg
    Var på söders i dag och kände och klämde. haspel varianten verkade grym. Men jag fick kalla fötter då spinn ags 40-80 kändes så jäkla kort.. Gillade det men.. Det är säkert inget problem när man vänjer sig. Men vill inte lägga ut 2300 för att testa det har jag gjort för många gånger och nu sitter på 20+st med olika spön Vad ska jag göra
    Ja, 7,7 är ju inte så långt om man ska täcka av stora ytor, men det är perfekt om man med precision vill slå ut en skarv med en sjunkande slider på 50-60 meter.

Lämna en kommentar:

• gös ingvar
    replied
    tycker det känns precis lagom ja

Lämna en kommentar:

• Matte77
    replied
    Var på söders i dag och kände och klämde. haspel varianten verkade grym. Men jag fick kalla fötter då spinn ags 40-80 kändes så jäkla kort.. Gillade det men.. Det är säkert inget problem när man vänjer sig. Men vill inte lägga ut 2300 för att testa det har jag gjort för många gånger och nu sitter på 20+st med olika spön Vad ska jag göra

Lämna en kommentar:

• gös ingvar
    replied
    Ursprungligen postat av Matte77 Visa inlägg
    Efter ha läst hyllningarna av daiwa prorex ags 40-80 så blir man jäkligt sugen på att utöka arsenalen, blir till att gå ner till söders imorgon och klämma lite. Tänkte köra med en Shimano conquest 301 vad tror ni om den kombon? Eller någon som kan rekommendera en daiwarulle kanske skulle optimera spöt till max...
    Jag kör pro rocket på mitt ags 40-80. Snacka med daiwa på mässan å där visade dom mig tatula och prorex 200 som förmodligen skulle sitta som en smäck.
    Meeen jag gillar mina svängsta tillverkade rullar ��

Lämna en kommentar:

• Buster
    replied
    Läs senaste fiskefeber där de hyllar vårt spö och coastal rulle som matchar perfekt

Lämna en kommentar:

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av lethul, 2009-10-07, 20:40
6 svar
1 838 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Benjamin S  
Startad av barnmorskan, 2013-06-20, 01:04