Daiwa Prorex-spön - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Daiwa Prorex-spön

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• riggs
    replied
    Då får vi nog ta och täppa till trutarna och inte prata för mycket, särskilt inte på en positivt manér.

Följaktligen används denna tråd endast till självspäkning och självkritik för att man köpte ett hajpat spö och blev nöjd. Den som är positiv blir bannad.

Ps. Testar igen: Har någon jämfört xr/ags 10-30 spinn med Veracity eller liknande?

Lämna en kommentar:

• Hippo
    replied
    Ursprungligen postat av anteman Visa inlägg
    Den kommentaren var nästan rolig, att dra slutsatser efter två veckor är vanskligt! Folk har letat efter det perfekta spöet sen Hedenhös, ofta hittat det å ändå faller de i trans varje vår...

Skulle inte förvåna om "Prorex Gen 2" om två år "skåpar ut" nu optimala Prorex ags...
    Spot on!

Lämna en kommentar:

• anteman
    replied
    Ursprungligen postat av Buster Visa inlägg
    Kolla hur många beg spön som folk säljer här. Zipp, zero, nada! De som köpt verkar rätt nöjda :-)
    Den kommentaren var nästan rolig, att dra slutsatser efter två veckor är vanskligt! Folk har letat efter det perfekta spöet sen Hedenhös, ofta hittat det å ändå faller de i trans varje vår...

Skulle inte förvåna om "Prorex Gen 2" om två år "skåpar ut" nu optimala Prorex ags...

Lämna en kommentar:

• Buster
    replied
    Kolla hur många beg spön som folk säljer här. Zipp, zero, nada! De som köpt verkar rätt nöjda :-)

Lämna en kommentar:

• Matte77
    replied
    Själv förstår jag inte hypen kring svartzonker mer överskattade spön,beten och fiskare mm får man leta efter Detta är faktiskt ett bra trevligt spö!
    Senast ändrad av Matte77; 2017-04-07, 20:21.

Lämna en kommentar:

• anteman
    replied
    Ursprungligen postat av jonnieboy Visa inlägg
    Vad var en nyhet? Att AGS 40-80 väger typ 145g och balanserar som en dröm med typ tatula eller costal 200 ��
    Ja de flesta som har trådat här har väl knappast upplevt det du nämner å då är det en hype menar jag... Sen köpte ju några och sen rullade det på... 19 sidor... om något få har prövat är för mig en hype. Men jag är glad att ni är nöjda inte tu tal om den saken...

Lämna en kommentar:

• jonnieboy
    replied
    Vad var en nyhet? Att AGS 40-80 väger typ 145g och balanserar som en dröm med typ tatula eller costal 200 ��

Lämna en kommentar:

• anteman
    replied
    Ursprungligen postat av lintrassel Visa inlägg
    Spönas motsvarighet till Thranx..
    Ja har ni sett den tråden?! Nästan religiöst å vi pratar om, om om... En rulle. Har sagts att jag angående den rullen inte riktigt begriper hur fin den är... Som om mer konsumtion bara vore en fråga om mer kunskap..
    Senast ändrad av anteman; 2017-04-07, 20:19.

Lämna en kommentar:

• jorgen.mansson
    replied
    18 sidor om ett spö tyder på att folk inte har något att göra under vinterhalvåret ..

Lämna en kommentar:

• anteman
    replied
    Ursprungligen postat av jonnieboy Visa inlägg
    Om man blundar i båten och plockar ett spö och inte vet säkert om man fått tag i borrepinnen eller gäddpåken (och det är gäddpåken man håller i) så kan jag känna att det är ganka logiskt att det spöt gör folk nyfikna och att det snackas en del.
    Ja DET var en nyhet för mig och säkert andra så det förklarar knappast hypen...

Lämna en kommentar:

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av barnmorskan, 2013-06-20, 01:04
2 355 svar
271 306 visningar
0 gillar
Senaste inlägg engqvist  
Startad av Petterpike, 2015-05-09, 10:13