Hejsan !
Var på Giprofiske i förra veckan, och kom på att man behöver ju ett jerkset nu när hösten står för dörren.Det slutade med en ABU 5600 cl Rocket och ett Rosenmejjer 80-100g...och 2 st busterjerk ,parrot och skitmört .Kommentera gärna detta val .Kompisen hade åxå köpt ett par dar innan mig.Så det var ju upp till bevis,vem skall få gädda först.efter 5 timmar hade 7 st gäddor (snipor) sett insidan av båten.....
fast nu till frågan ....man behöver kanske nåt mer bete..och tänkte höra med Eliten.Skriv vilka 5 beten ni inte åker utan.som kan tänkas fungera i smålands mörka skogar !
/ T
Var på Giprofiske i förra veckan, och kom på att man behöver ju ett jerkset nu när hösten står för dörren.Det slutade med en ABU 5600 cl Rocket och ett Rosenmejjer 80-100g...och 2 st busterjerk ,parrot och skitmört .Kommentera gärna detta val .Kompisen hade åxå köpt ett par dar innan mig.Så det var ju upp till bevis,vem skall få gädda först.efter 5 timmar hade 7 st gäddor (snipor) sett insidan av båten.....
fast nu till frågan ....man behöver kanske nåt mer bete..och tänkte höra med Eliten.Skriv vilka 5 beten ni inte åker utan.som kan tänkas fungera i smålands mörka skogar !
/ T

Kommentera