BFS/UL fiske och utrustning! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

BFS/UL fiske och utrustning!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Hejhej
    replied
    Bor i Sthlm. Men någonstans där det finns goda möjligheter till att få tex borre vore ju schysst? Benjamin S har kanske bra koll här i sthlm?
    Kan ta med mig lite UL/BFS prylar för haspel och spinn. Bla aldebaran22, alphas air, calcutta 101.

Lämna en kommentar:

• Okoun
    replied
    Ursprungligen postat av Storborre Visa inlägg

Jag håller på för fullt och letar efter bfs beten. Har bara några Rapala, Salmo hornet, spinnare och lite jiggar i bfs size för tillfället.
    Tänkte beställa från Ali eller Wish små wobbler men det är så långa leveranstider.

Inte så kul att betala130-170kr st för små wobbler i svenska butiker. Speciellt när man behöver fylla boxen med flera antal beten.
    Fladen Flutter finns 2,4 och 3,2 gram.

Lämna en kommentar:

• Storborre
    replied
    Ursprungligen postat av Xerup Visa inlägg
    Visst pratas det för lite om BFS-beten här nu... :-)

Vad har ni för favoritbeten? Märke, modell, vikt, längd... fota gärna och bifoga. Svenska handlare som lagerför BFS-beten tycker jag gott att man kan länka till men dessvärre slutar ju länkarna funka när betet tas ur sortimentet.

Jag beställde en Gunki Gamera 50 sp i färgen Gold Vairon som ska väga 3,2 gram... såg nu att det även finns en variant som är 39mm och väger 1,7 gram... gissar dock att jag kommer få problem redan vid 3,2 gram så jag kan gott vänta lite med att komplettera... :-)
    Jag håller på för fullt och letar efter bfs beten. Har bara några Rapala, Salmo hornet, spinnare och lite jiggar i bfs size för tillfället.
    Tänkte beställa från Ali eller Wish små wobbler men det är så långa leveranstider.

Inte så kul att betala130-170kr st för små wobbler i svenska butiker. Speciellt när man behöver fylla boxen med flera antal beten.

Lämna en kommentar:

• Xerup
    replied
    Visst pratas det för lite om BFS-beten här nu... :-)

Vad har ni för favoritbeten? Märke, modell, vikt, längd... fota gärna och bifoga. Svenska handlare som lagerför BFS-beten tycker jag gott att man kan länka till men dessvärre slutar ju länkarna funka när betet tas ur sortimentet.

Jag beställde en Gunki Gamera 50 sp i färgen Gold Vairon som ska väga 3,2 gram... såg nu att det även finns en variant som är 39mm och väger 1,7 gram... gissar dock att jag kommer få problem redan vid 3,2 gram så jag kan gott vänta lite med att komplettera... :-)

Lämna en kommentar:

• Storborre
    replied
    Eskilstuna

Lämna en kommentar:

• Xerup
    replied
    Mitt i mellan Jönköping och Stockholm... typ... :-)

Lämna en kommentar:

• Alman
    replied
    Stockholm

Lämna en kommentar:

• engqvist
    replied
    Var i landet bor alla? Själv bor jag i Jönköping.

Lämna en kommentar:

• Xerup
    replied
    Några tankar kring en träff.

Större stad med bra kommunikation. Lämplig park med närliggande parkering. Gärna med direkt närhet till vatten att fiska i...

Lämna en kommentar:

• Alman
    replied
    Ursprungligen postat av Xerup Visa inlägg

Ja, jag föreslog ju det... :-) Alla vägar bär till mig...
    Du är kvick du :-)

Lämna en kommentar:

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av lethul, 2009-10-07, 20:40
6 svar
1 863 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Benjamin S