Wish kopia - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Wish kopia

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • #11
    Ursprungligen postat av Coronet27 Visa inlägg

    Vem har påstått att jag inte haft kontakt med butiken o ordnat upp saken?
    jag frågade bara om dom bara brukar va nedslängda i kartongen utan nån som helst emballage.
    vilket du svara på o det tackar jag för.

    Sen jag är ingen övercurlad generation…

    Att lägga ut detta för att gnälla på nätet är som att gunga gungstol. Man har något att göra men man kommer ingenstans.

    Detta är ett ikke-problem som antagligen butiken är villiga att avhjälpa så fort det bara går. Utan att krångla. Sånt händer.
    Är butiken kontaktad redan är det ännu större ikke-fråga.
    Och att skriva "Wish kopia" och basunera ut detta är bara onödigt.

    Men detta är vad socialmedia och somliga forum gör med marknaden.
    Internet är underbart men bara om det används rätt och speciellt för oss fiskare som ska hålla ihop, hjälpa varandra och hjälpa de näringsidkare vi har i landet att kunna fortsätta.
    Senast ändrad av Mijni; 2021-09-15, 09:45.

    Kommentera


    • #12
      Lönar sig dessutom dåligt att piratkopiera en rulle som kostar 800 spänn i original, lite högre ambitioner har nog även skojarna som sysslar med sådant.

      Kommentera


      • #13
        Ursprungligen postat av Sundström76 Visa inlägg
        ...köpte ett w8:a spö så utan oktagonväska för att den som köpt den först på rea inte accepterade att den saknades men för oss som inte bryr oss om sånt går det att fynda
        Vi e olika men lustig prio, "spöt kan kan jag va utan om inte fodralet följer med"

        För övrigt bör allt man beställt med knas, reklamationer tas med leverantören men visst finns ofta ett värde i att vi här får reda på hur det hanteras av olika butiker, generalagenter och motsvarande. Ris eller ros är konsumentupplysning och det förra kan vara en källa till förbättring.

        Kommentera


        • #14
          Ursprungligen postat av anteman Visa inlägg

          Vi e olika men lustig prio, "spöt kan kan jag va utan om inte fodralet följer med"

          För övrigt bör allt man beställt med knas, reklamationer tas med leverantören men visst finns ofta ett värde i att vi här får reda på hur det hanteras av olika butiker, generalagenter och motsvarande. Ris eller ros är konsumentupplysning och det förra kan vara en källa till förbättring.
          Ris och Ros är alltid bra och skapar bättre förutsättningar framåt. Tyvärr tar folk ofta feedback väldigt personligt och har direkt taggarna utåt utan att kunna ta det till sig enligt min erfarenhet. (Om man inte är ruskigt vass på att ge ris och ros på ett bra sätt)

          Men detta är varken ris eller ros till butik, leverantör eller någon annan för den delen. Som att ropa VARG! på Ven som sagt ...

          Kommentera


          • #15
            Ja just denna tråd var väl varken "ris eller ros" som jag ser det utan mer ett inlägg av ren förvåning, typ
            "titta grabbar och tjejer hur min rulle kom - ska det se ut så här?" Ok att visa/fråga iaf

            Kommentera


            • #16
              Ja ungefär så , men är väldigt mycket dramaquen att dra till med wishkopia direkt för då är redan nivån satt

              Kommentera


              • #17
                ABUs rimeligere sneller er alle kina-produkter, i likhet med alle andre, så sånn sett er de alle kopier uansett om det står ABU på de eller ei. : )
                Som andre har nevnt vil rullen fra fabrikk være bedre emballert enn i din eske, denne har vært åpnet og emballasjen fjernet.
                Team Colibri

                Kommentera

                Foton

                Collapse

                Relaterat

                Collapse

                Ämnen Statistik Senaste inlägg
                Startad av Storborre, 2013-06-06, 22:19
                107 svar
                23 932 visningar
                0 gillar
                Senaste inlägg Utter
                av Utter
                 
                Startad av barnmorskan, 2013-06-20, 01:04
                2 295 svar
                261 885 visningar
                0 gillar
                Senaste inlägg engqvist  
                Startad av Monkey, 2016-10-12, 22:07
                852 svar
                138 373 visningar
                0 gillar
                Senaste inlägg El_Kebabo  
                Startad av riggs, 2017-01-18, 18:03
                1 030 svar
                192 670 visningar
                0 gillar
                Senaste inlägg engqvist  
                Startad av Hasse92, 2017-06-12, 12:20
                7 svar
                2 075 visningar
                0 gillar
                Senaste inlägg billion
                av billion
                 
                Arbetar...
                X