Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Köpte nytt spö ser använt ut
Collapse
X
-
Hej, jag jobbar på butiken du beställde från och jag tror att jag såg ditt mail idag (vilket jag givetvis svarat på). Nu när jag sett bilder kan jag säga som såhär: Spöet är 100% ett demo-ex och jag skulle skicka tillbaka det till oss om jag var du, så får vi ta det med Daiwa. Det behöver definitivt inte vara använt, men det spelar egentligen ingen roll då ett nytt spö ska se bättre ut än sådär.
- Gillar 4
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Benjamin S Visa inläggHej, jag jobbar på butiken du beställde från och jag tror att jag såg ditt mail idag (vilket jag givetvis svarat på). Nu när jag sett bilder kan jag säga som såhär: Spöet är 100% ett demo-ex och jag skulle skicka tillbaka det till oss om jag var du, så får vi ta det med Daiwa. Det behöver definitivt inte vara använt, men det spelar egentligen ingen roll då ett nytt spö ska se bättre ut än sådär.
Tack för svaret.
Jag har skickat email med bilder till er också.
Då vet jag, beställer frakt och skickar tillbaka.
Kommentera
-
Låter strålande. Du kan hälsa att du pratat med Benjamin, så vet de andra att det är löst (ifall någon annan än jag öppnar mailet först).Ursprungligen postat av Robalm Visa inlägg
Tack för svaret.
Jag har skickat email med bilder till er också.
Då vet jag, beställer frakt och skickar tillbaka.
Kommentera
-
Ibland sker misstag. Vi borde kollat spöet innan vi skickade det, vilket vi brukar, men eftersom att de demo-ex vi fått hem innan sett mycket snygga ut antog vi att dessa också såg riktigt bra ut. Läxan lärd och vi tog åt oss av det och har kollat igenom varendaste ett av de spön vi fick hem. Spöet var dessutom nersatt från fullpris i och med att det var ett demo-ex. Vi har svarat kunden och han får skicka tillbaka det. Vi står givetvis för frakten då det var vi som gjorde ett misstag. Ärendet är med andra ord hanterat.Ursprungligen postat av Freedee Visa inläggAtt ens sälja ett sånt spö till fullpris är inte snyggt alls.
Och ett nytt spö ska inte alls se bättre ut än så där, det ska se och vara nytt!
- Gillar 2
Kommentera
-
Det skulle stått men jag såg att vi missat skriva " •Demo " i beskrivingen på det spöt du beställde, vilket var olyckligt. Hos de andra två bör det framkomma i beskrivningen.Ursprungligen postat av Robalm Visa inläggDet stod inget om att det skulle vara demovara.
Skulle aldrig köpt det om jag visste det.
Kommentera
Foton
Collapse
-
av FlexKöpte ett Perchzilla Finesse Casting 2-12gr och parade ihop det med en Micro monster och hela ekipaget...3 Foton
-
Kanal: Spinnfiske - Utrustning
2025-04-25, 11:20 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av barnmorskan, 2013-06-20, 01:04
|
2 355 svar
271 223 visningar