Strike Pro Contest 6,8' - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Strike Pro Contest 6,8'

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av Jenk Visa inlägg
    Blir sa trott pa skitsnack.
    Äh, ge dig.

Jag har hört från flera individer samma saker flera gånger.

Kan du inte säga något i klass med "hjärntvättad av den långe" nu. Den är populär när någon inte delar min uppfattning/åsikt.
    Jag tycker inte du är tillräckligt seriös, man ska vara seriös.

Kommentera

Ursprungligen postat av Kiwi Visa inlägg
      Kjelle hade av ett på mässan. Han fick dessutom betala för det(eller skulle iaf)

Det VET DU men om du vill ha något mer slags bevis får du vara mer precis.

Tycker bara att det är aningens märkligt att det ska vara så stora problem med ett spö när ÅF inte får in några (ok 2 st) för reklamationer trots en frikostig garanti.
      De spön som jag har i min bekantskapskrets, ca 10 st, gör sitt jobb och gör det dessutom bra. De flesta fiskas hårt och får ta mycket stryk i båtar och bilar.Den som nån gång fiskat med Jenk vet vad jag snackar om.
      Inget av de spön som jag känner till har mankerat än så länge.

Jag anser också att bevisbördan ligger hos den anklagande parten, men det råder det säkert delade meningar om.

Att ett spö gick av på mässan känner jag till, men eftersom jag inte såg det med egna ögon så har jag svårt att avgöra vad brottet berodde på. Men jag skulle ju kunna skapa mig en åsikt baserad på tredjehandsuppgifter.....

//Stefan
      Du kommer komma ihåg mig för alla gator bär mitt namn.

´til things are brighter, I´m the man in black

Kommentera

Kiwi

Figrig spona ar riktigt bra spon, Vart ar alla dessa personer med problem? Vi har inte fatt manga reklamationer. Pastar du att jag ljuger?
        Har du fiskat med ett figrig?
        Kanner du ngn som har haft av ett figrig? under fiske?

Kommentera

Ursprungligen postat av Rudan Visa inlägg
          Tycker bara att det är aningens märkligt att det ska vara så stora problem med ett spö när ÅF inte får in några (ok 2 st) för reklamationer trots en frikostig garanti.
          De spön som jag har i min bekantskapskrets, ca 10 st, gör sitt jobb och gör det dessutom bra. De flesta fiskas hårt och får ta mycket stryk i båtar och bilar.Den som nån gång fiskat med Jenk vet vad jag snackar om.
          Inget av de spön som jag känner till har mankerat än så länge.

Jag anser också att bevisbördan ligger hos den anklagande parten, men det råder det säkert delade meningar om.

Att ett spö gick av på mässan känner jag till, men eftersom jag inte såg det med egna ögon så har jag svårt att avgöra vad brottet berodde på. Men jag skulle ju kunna skapa mig en åsikt baserad på tredjehandsuppgifter.....

//Stefan

Oj. Här förväntade jag mig ett betydligt otrevligare inlägg faktiskt. Kul överaskning!

Jag säger inte att Fig Rig är dåliga, för det vet jag ingenting om. Jag säger bara vad jag hört folk säga. Och då peron till person, den klagande personen och jag. Samtidigt har jag hört flera personer som är supernödja med sina Figgar. Man ska fiska med det man tycker om. Skitsnack finns det om allt.

Jag har sagt mitt och det ångrar jag.

Jag önskar innerligt att den här diskussionen inte fortsätter. Den glöd jag en gång hade för att föra diskussioner om larviga ting börjar sakterligen dö ut. Börjar åldern ta ut sin rätt tro?

Jag tvivlar.

Kommentera

Ursprungligen postat av Kiwi Visa inlägg
            Oj. Här förväntade jag mig ett betydligt otrevligare inlägg faktiskt. Kul överaskning!

Jag säger inte att Fig Rig är dåliga, för det vet jag ingenting om. Jag säger bara vad jag hört folk säga. Och då peron till person, den klagande personen och jag. Samtidigt har jag hört flera personer som är supernödja med sina Figgar. Man ska fiska med det man tycker om. Skitsnack finns det om allt.

Jag har sagt mitt och det ångrar jag.

Jag önskar innerligt att den här diskussionen inte fortsätter. Den glöd jag en gång hade för att föra diskussioner om larviga ting börjar sakterligen dö ut. Börjar åldern ta ut sin rätt tro?

Jag tvivlar.

?

//Stefan
            Du kommer komma ihåg mig för alla gator bär mitt namn.

´til things are brighter, I´m the man in black

Kommentera

Figrig spona ar riktigt bra spon, Vart ar alla dessa personer med problem? Vi har inte fatt manga reklamationer. Pastar du att jag ljuger?
              Har du fiskat med ett figrig?
              Kanner du ngn som har haft av ett figrig? under fiske?
              Nej, det gör jag inte. Jag känner dig inte tillräckligt väl för att göra något sånt.

Jag har bara klämt på Fig Rig lite snabbt under mässan. Jag tyckte det var riktigt lätt och mer än så kommer jag inte ihåg.

Jag har inte gett min personliga åsikt om spöna. För någon sådan har jag inte.

Dessa personer med problem har jag stött på under mitt sommarjobbande på lundgrens senast. Sen vet ju du också att många gemensamma kontakter säger samma sak men då dom inte upplevt det själva väljer jag att inte använda den faktan för att inte dra igång "hjärntvättsrejset" igen.

Jenk. Om inte jag hört folk som haft sönder sina Figgar hade jag inte skrivit det. Du behöver inte lita på mig men så är det.

Kommentera

Ursprungligen postat av Rudan Visa inlägg
                ?

//Stefan
                Fair enough.

Kommentera

Konstigt att de inte reklamerade dem?

Kommentera

Konstigt att de inte reklamerade dem?
                    Ja, det kan jag hålla med om!

Kommentera

Uberola har pajat ett, Krullet och pajet ett, sedan har jag inte hort om ngt mera. Det ar konstigt for jag ar den som fixar nya fran figgins om de pajar. Sedan vet jag av erfarenhet att ingen svensk skulle kopa ett spo for 1500-2000 spann paja det och inte reklamera det. Skulle bli gnall direkt.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av barnmorskan, 2013-06-20, 01:04
                      2 355 svar
                      272 924 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg engqvist  
                      Startad av Petterpike, 2015-05-09, 10:13