Strike Pro Contest 6,8' - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Strike Pro Contest 6,8'

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Mojligt att det finns ngt mera men inte vad jag kan komma ihag. Jag tycker bara inte men ska skriva skit pa natet for att man hort ngt av "folk" osv. Det ar oprofessionellt helt enkelt.

Kommentera

Ursprungligen postat av Jenk Visa inlägg
      Uberola har pajat ett, Krullet och pajet ett, sedan har jag inte hort om ngt mera. Det ar konstigt for jag ar den som fixar nya fran figgins om de pajar. Sedan vet jag av erfarenhet att ingen svensk skulle kopa ett spo for 1500-2000 spann paja det och inte reklamera det. Skulle bli gnall direkt.
      Jag vet ett till som det har varit krångel med toppen på, två gånger, om det nu skulle tillföra ngt i din statistik
      sigpic

Kommentera

Uberola har pajat ett, Krullet och pajet ett, sedan har jag inte hort om ngt mera. Det ar konstigt for jag ar den som fixar nya fran figgins om de pajar. Sedan vet jag av erfarenhet att ingen svensk skulle kopa ett spo for 1500-2000 spann paja det och inte reklamera det. Skulle bli gnall direkt.
        Jag snackade med en kille häromdagen som hade pajat toppen på sitt spö. Jag vet ju av personlig erfarenhet att gamla AB hade bra service så jag sa åt honom att snacka med dig/er.
        Jag tycker inte du är tillräckligt seriös, man ska vara seriös.

Kommentera

Japp, ibland har de snalat med limmet pa toppoglorna. Hander ofta aven med RST eller? Det ar inga knackta toppar va?

Kommentera

Mojligt att det finns ngt mera men inte vad jag kan komma ihag. Jag tycker bara inte men ska skriva skit pa natet for att man hort ngt av "folk" osv. Det ar oprofessionellt helt enkelt.
            Jag är inget proffs. Jag är 16 år.

Visst kan det vara skit. Jag har ju trots allt bara sett ett spö gå av.

Kommentera

Japp, ibland har de snalat med limmet pa toppoglorna. Hander ofta aven med RST eller? Det ar inga knackta toppar va?
              Säkert. Jag har ingen större koll. RST hade problem med korken som sprack förr.

Jag vet faktiskt inte om det bara var öglan. Men det kanske är mest sannolikt.

Kommentera

Figrig

Kiwi,

De ar grymma spon annars skulle vi inte salja dem. Figgins som gor dem ar en av de arligaste i branschen och han star for sin produkt. Ar det ngt fel sa far man ett nytt spo inget snack. Sedan att ett och annat gar av det hander med alla spon. Jag har provat en hel del spon och figrig star sig riktigt bra.

Kommentera

Sånt jävla trams. Begriper inte varför det är så jävla kul att köra ryktesspridning i sportfiskesverige?
                  Finns väl inte några spöserier som inte haft nån reklamation?
                  Jag har provat flera olika och vet att inget är bäst, kommer man upp lite i pris så är det tycke och smak som avgör. Vill man ha en tokpåk eller vill man ha ett mjukare spö som kastar lika mycket? Mjukare spö kan vara lite roligare men tappa känsla när man jerkar riktiga fetgrejor. Ett för styvt spö kan sabba lite med mer moderata beten och kasta lite sämre. Tycker jag...Det finns lika många åsikter som fiskare (nästan, en del måste absolut tycka likadant som polaren, sponsorn, eller idolen)...

Kommentera

Ursprungligen postat av KG? Visa inlägg
                    Sånt jävla trams. Begriper inte varför det är så jävla kul att köra ryktesspridning i sportfiskesverige?
                    Finns väl inte några spöserier som inte haft nån reklamation?
                    Jag har provat flera olika och vet att inget är bäst, kommer man upp lite i pris så är det tycke och smak som avgör. Vill man ha en tokpåk eller vill man ha ett mjukare spö som kastar lika mycket? Mjukare spö kan vara lite roligare men tappa känsla när man jerkar riktiga fetgrejor. Ett för styvt spö kan sabba lite med mer moderata beten och kasta lite sämre. Tycker jag...Det finns lika många åsikter som fiskare (nästan, en del måste absolut tycka likadant som polaren, sponsorn, eller idolen)...
                    Om det sista var ämnat mig så ska du sluta kasta sten i glashus. Det gör skitont att trampa i splittret...

Ja. Ingen spöserie är perfekt. Killen frågade om folk har haft problem. Jag sa ja.

Är allt ett rykte så länge det inte finns konkreta bevis?

GAh?! Det är fiske för i helvete. Jag orkar inte mer.

Kommentera

Vilket glashus kastar jag sten i? Dvs vem är min polare, sponsor eller idol som jag tycker lika som?
                      Jag tycker bara man ska hålla sig till fakta eller redogöra personliga erfarenheter.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av barnmorskan, 2013-06-20, 01:04
                      2 354 svar
                      279 391 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg engqvist  
                      Startad av Gädd-jos, 2016-05-17, 14:40