Okej då, får väl be om ursäkt åtminstone lite grann då. Blev lite förbannad över att bli beskylld för att bara vilja ha ett dyrt spö när det inte var grejen alls. Ser också att jag uttryckte mig lite oklart då det inte framgår att det är Toothtamer jag egentligen är på jakt efter.
Lite förvirrande med AB:s hemsida dock eftersom Fig Rig inte har något spö som enbart heter Classic. Detta kan då göra att någon (till exempel jag) kan undra och kanske till och med tro att "classic" i det här fallet kan betyda ett klassisk spö från Fig Rig som har sålts på detta ställe (AB) tidigare.
Fig Rigs hemsida är ju inget under av information heller då de inte på något vis förklarar skillnaden mellan sina olika serier.
Okej, okej, okej, jag erkänner. Det är frugan som inte släpper till längre...
Lite förvirrande med AB:s hemsida dock eftersom Fig Rig inte har något spö som enbart heter Classic. Detta kan då göra att någon (till exempel jag) kan undra och kanske till och med tro att "classic" i det här fallet kan betyda ett klassisk spö från Fig Rig som har sålts på detta ställe (AB) tidigare.
Fig Rigs hemsida är ju inget under av information heller då de inte på något vis förklarar skillnaden mellan sina olika serier.
Okej, okej, okej, jag erkänner. Det är frugan som inte släpper till längre...
Kommentera