Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Söker efter ett par vantar
Collapse
X
-
Kommentera
-
Jag behöver också ett par nya vantar, men var hittar man dessa då?Ursprungligen postat av BJORKIZZ Visa inläggKolla på prologics nya vantar är nog en ren kopia av glacier gloves men
med halva priset tror att dem kostar runt 229:-
kolla under promo wear
Jag vill helst kunna besöka butiken så jag slipper hålla på med posthelvetet ifall de inte skulle passa.
Och den får gärna ligga i sthlms området, så jag slipper ta semester för att kunna åka och köpa dom
Kommentera
-
Dom ser bra ut, men dom andra RTneoprenevantarna jag har är totalt värdelösa, ett varningens finger kanske?Ursprungligen postat av Exezz Visa inläggJag behöver också ett par nya vantar, men var hittar man dessa då?
Jag vill helst kunna besöka butiken så jag slipper hålla på med posthelvetet ifall de inte skulle passa.
Och den får gärna ligga i sthlms området, så jag slipper ta semester för att kunna åka och köpa dom
Senast ändrad av Flodebanan; 2008-01-23, 19:02.sigpic
Kommentera
-
Exakt, dom ser jäkla sjyssta ut på bild, men man vill gärna kunna fingra lite på dom i butiken också innan man bestämmer sigUrsprungligen postat av Flodebanan Visa inläggDom ser bra ut, men dom andra RTneoprenevantarna jag har är totalt värdelösa, ett varningens finger kanske?
Vattentätheten spelar ingen större roll för mig, men dom ska va hyffsat värmande och vindtäta men ändå så smidiga det bara går. Gillar inte neopren riktigt, för det känns ofta lite tjockt och klumpigt. I alla fall på de billigare varianter jag testat.
Kommentera
-
Kör med BFTs med avklippta fingrar, kanon när det inte är för kallt, men de jag har värdelös blodcirkulation i mina lemmar så funkar de dåligt så här års... Dessutom är det inte vattentät för fem öre, men vindtäta och vatten avisande.
Finns det några som är varma och vattentäta (riktigt vattentäta) och tillräckligt smidiga för att jerka med?? Tacksam för tips!
Kommentera
-
Jag har Savage gears fingerlösa som är billiga, tror de går på 149. De bygger en del i handflatan för att de har nåt greppvänligt extramaterial där så man kan få lite kramp i handen ibland, men det är inget som stör fisket nämnvärt. Dessutom verkar se ha lite lätt att spricka vid fingeröppningarna, men mina håller än.
Låter lite som om jag är missnöjd men det är jag faktiskt inte, trots att de suger lite vatten så är det med betoning på lite och jag uppfattar det som om de lyckas hålla händerna varma trots allt. Pröva att hålla i en rulle med handskarna på innan man köper bara.Är det blåål eller vralåk?
Kommentera
-
Någon som använder Rapala Prowear Titanium-handskar?

[FONT=Impact]Blogg[/FONT]
[FONT=Impact]Filmer[/FONT]
[FONT=Georgia][FONT=Impact]Kepsen på, fisk vi få![/FONT][/FONT]
Kommentera
Foton
Collapse
-
av GammelfarGod lördag alla.
Jag har i hela mitt liv fiskat med haspel och har för något år sedan hittat min...1 Foto-
Kanal: Spinnfiske - Utrustning
2026-04-11, 14:50 -
-
av NodittVet någon om var man kan köpa drev till den rullen så den blir lågutväxlad har en japansk 8.1 det är...2 Foton
-
2026-01-09, 17:01 -
-
av Mathias 70Gav mig själv en julklapp i förtid. 5 nya cobbar från sporting och världens trevligaste Dansk.1 Foto
-
2025-12-11, 16:20 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av barnmorskan, 2013-06-20, 01:04
|
2 355 svar
276 192 visningar