Jag undrar om det finns intresse för ett ställ för förvaring av fiskespön. Stället består av 2 st aluminiumskenor i inkl. klämmor där spöet hålls på plats av mjukt gummi. Kan både tak och väggmonteras.
Gå gärna in på mina bilder så ser ni hur de ser ut. Produkten finns redan på marknaden för förvaring av verktyg och städutrustning. Det mitt företag gör är att anpassa mått på aluminiumskenan och antal klämmor på varje skena till förvaring av fiskespön.
Jag håller även på att ta fram ett spöställ med ungefär samma typ av klämmor, detta ställ kommer enkelt att kunna monteras på de räcken som finns i de flesta båtar. Detta ställ kommer även att förses med en extra låsning som säkrar att spöet sitter säker även vid transport på trailer eller vid körning i hög fart i grov sjö. Går även att montera så att spöna förvaras vågrätt, bilder kommer så småningom.
Ca priser för den typ av ställ som syns på bilderna blir följande.
2 st aluskenor 90 cm inkl 14 klämmor: 407 kr
2 st aluskenor 67 cm inkl 10 klämmor: 334 kr
2 st aluskenor 51 cm inkl 8 klämmor: 233 kr
2 st aluskenor 38 cm inkl 6 klämmor: 192 kr
2 st aluskenor 22 cm inkl 4 klämmor: 152 kr
OBS !
De storlekar med respektive antal klämmor kommer endast att säljas genom mitt företag.
Det tillkommer 25 kr i frakt och exp avgift vid leverans inom Sverige
Denna marknadsundersökning görs med Bergmans godkännande. Produkten kommer endast att finnas till försäljning genom mitt företag om det visar sig finnas ett intresse för den här på forumet.
Mvh Björn
Gå gärna in på mina bilder så ser ni hur de ser ut. Produkten finns redan på marknaden för förvaring av verktyg och städutrustning. Det mitt företag gör är att anpassa mått på aluminiumskenan och antal klämmor på varje skena till förvaring av fiskespön.
Jag håller även på att ta fram ett spöställ med ungefär samma typ av klämmor, detta ställ kommer enkelt att kunna monteras på de räcken som finns i de flesta båtar. Detta ställ kommer även att förses med en extra låsning som säkrar att spöet sitter säker även vid transport på trailer eller vid körning i hög fart i grov sjö. Går även att montera så att spöna förvaras vågrätt, bilder kommer så småningom.
Ca priser för den typ av ställ som syns på bilderna blir följande.
2 st aluskenor 90 cm inkl 14 klämmor: 407 kr
2 st aluskenor 67 cm inkl 10 klämmor: 334 kr
2 st aluskenor 51 cm inkl 8 klämmor: 233 kr
2 st aluskenor 38 cm inkl 6 klämmor: 192 kr
2 st aluskenor 22 cm inkl 4 klämmor: 152 kr
OBS !
De storlekar med respektive antal klämmor kommer endast att säljas genom mitt företag.
Det tillkommer 25 kr i frakt och exp avgift vid leverans inom Sverige
Denna marknadsundersökning görs med Bergmans godkännande. Produkten kommer endast att finnas till försäljning genom mitt företag om det visar sig finnas ett intresse för den här på forumet.
Mvh Björn
Kommentera