Marknadsundersökning - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Marknadsundersökning

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

är småsugen i framtiden, är ialf i behov av det! alla mina spön står lutat i en enda oröra i mitt rum...
    På jakt efter 15+

Kommentera

Intresse finns från mig, jag lär höra av mig när jag börjar bli klar med inredningen i min bod.

Kommentera

Det finns nu bilder på transporthållare för båt som är tänkta att monteras antingen vågrätt på relingen eller lodrätt på exempelvis räcken vid styrpulpet. Klicka på mina bilder.

Skicka gärna ett pm om det verkar intressant.

Mvh Björn

Kommentera

Tillverkar du de här klämmorna själv också?
          Om man inte vill ha skenorna utan bara skriva fast klämmorna direkt i båten, vad skulle de då kosta per par?

Kommentera

Ursprungligen postat av Bjorn Visa inlägg
            Det finns nu bilder på transporthållare för båt som är tänkta att monteras antingen vågrätt på relingen eller lodrätt på exempelvis räcken vid styrpulpet. Klicka på mina bilder.

Skicka gärna ett pm om det verkar intressant.

Mvh Björn
            Fundering ang hållarna, är det bara att trycka dit och dra loss spöt eller måste man lossa någon spärr eller är det bara fjäderbelastning som håller det kvar??

Kommentera

Jag köper ett stort så snart du har något till försäljning.
              Hög fart är inte farligt, hårda stopp är dock direkt livsfarliga.
              Full fart spar tid
              http://mrjojje.blogspot.com/

Kommentera

Ursprungligen postat av Rospigg Visa inlägg
                Fundering ang hållarna, är det bara att trycka dit och dra loss spöt eller måste man lossa någon spärr eller är det bara fjäderbelastning som håller det kvar??
                De hållarna som är tänkta att monteras på räcken av något slag kommer att förses med någon form av spärr. Denna spärr kommer dock endast att behöva användas vid högre farter i gropig sjö, exempelvis vid längre transport sträckor.
                Spärren kommer att vara mycket enkel att lossa snabbt vid behov.

Vid mer normal förflyttning så kommer det endast att vara fjäderbelastning som håller spöet på plats.

Kommentera

Ursprungligen postat av Bjorn Visa inlägg
                  De hållarna som är tänkta att monteras på räcken av något slag kommer att förses med någon form av spärr. Denna spärr kommer dock endast att behöva användas vid högre farter i gropig sjö, exempelvis vid längre transport sträckor.
                  Spärren kommer att vara mycket enkel att lossa snabbt vid behov.

Vid mer normal förflyttning så kommer det endast att vara fjäderbelastning som håller spöet på plats.
                  Bingo det var just vad jag hoppades på och då slipper man fler tråkiga missöden med spön som ligger lösa i båten vid korta förflyttningar och som ramlar överbord när det gungar till, har blivit av med några spön på det viset under åren och det är ju onödiga pengar.

Lägger en order när jag har räknat ut hur många jag behöver men det får bli när jag kan komma ut till stugan igen.

Kommentera

Ursprungligen postat av tintin_jkpg Visa inlägg
                    Tillverkar du de här klämmorna själv också?
                    Om man inte vill ha skenorna utan bara skriva fast klämmorna direkt i båten, vad skulle de då kosta per par?
                    Jag tillverkar ej klämmorna själv. Mitt företag anpassar produkten och utvecklar nya ideer så att den passar sportfiskemarknaden. Tillverkaren gillar mina ideer och ger mitt företag möjlighet att sälja direkt till kund om jag önskar.

Pris för enbart klämmor för montage i båt kommer att hamna på ca 50 kr paret som de ser ut idag. Det kommer att finnas möjlighet att köpa till en spärr, denna rekomenderas att användas vid transport i högre fart och gropig sjö. Priset på denna är ej ännu fastställt.

Kommentera

Tackar.

Kan säkert bli inköp i framtiden för min del då.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av barnmorskan, 2013-06-20, 01:04
                      2 355 svar
                      274 270 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg engqvist  
                      Startad av Petterpike, 2015-05-09, 10:13