XBuster - nytt bete från CWC/Strike Pro - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

XBuster - nytt bete från CWC/Strike Pro

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Gäddelit

Hela Sveriges gäddelit, självutnämnda och icke samlas i en och samma tråd för att ta reda på hur det verkligen ligger till

Snacka om navelskådning!

Vafan fiskar ni aldrig?

------------------------------------------->

Tack för en fin tråd, OF du e fan helt grym

MVH

/Oscar

2010 är det fluga som gäller

Kommentera

Klart att det är denna typ av trådar som gör att det är kul att kika in här mer battles tack! Om man vill veta om ett bete är bra är det väl bara att testa själv. Inte lär man sig sig själva fiske genom att sitta och läsa på ett forum, vist lite matnyttigt går säkert att hitta men mest läser jag har för mitt höga nöjes skull. Vill man utveckla sitt fiske och testa vilka beten som är bra eller anus gör man bäst i att ge sig ut på sjön.

Tycker dock att CWCs nya bete verkar spännande kopia eller ej, kan säker vara en dräpare i vissa situationer, men det lär ju visa sig om några år...
      Gädda & Jäger
      www.gaddajager.se

Kommentera

Krumelur, word..

Kommentera

Tycker Megabass Xpod ser mer kuligare ut än Xbuster.
          How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur.C.Clarke

Kommentera

Davidl, bulldawg ar mest kopierad som du sager. Det roliga ar att riktigt kanda affarer ljuger rakt ut och sager att en kopia vann VC 06, 07 nar det var Bd som krossa.
            Senast ändrad av Jenk; 2008-09-05, 02:33.

Kommentera

Nær kom det senast något vettigt ur en sådan hær tråd?

Totalt meningsløst att søka info på ett sådant hær forum. En del vill sælja, en annan vill att det inte skall sælja, en tredje førstår inget men vill ændå tycka till?..

Man bør se vad det fångas fisk på, sætta det i ett sammanhang, testa sjælv? Fråga sig om det tillfør ngt?

Generellt gillar jag inte varken ledade beten, beten med øverdriven kroppsprofil, eller beten med rasselkulor. Men det finns många andra med annan uppfattning! Kommer sæker fångas stora på XBuster! Bara tillræckligt många testar den?
              Senast ändrad av DavidL; 2008-09-05, 06:44.
              Jag ær mer æn jag verkar vara, och all værldens styrka och kraft vilar innom mig.

Kommentera

Krumelur!!!!! Väl talat, det är ibland alldeles för lite, jag vill prova själv anda här ibland.

David det värsta är ju dina skitbeten, allra sämst är det när man får fisk på dem.
                Minns när jag och Jenk tänkte krossa en Skitstyler för att knäcka dig i Blekinge slutade med att vi i fick slänga en stor sten på fanskapet. En annan annan gång på Oknö tänkte Jernk elda upp en samling MB79 beten vilket tyvärr stoppades) Synd att vi inte hade hela lagret av Suick då för de hade värmt skönt och varit saknade av få.

Är inte heller något större fan av ledade beten, troligen så är det i mitt psyke det sitter som i det mesta med fiske.

Kommentera

äntligen en bra tråd!!!!
                  achilles

Brokeback Fishing Team

http://gaydogpikehonkeys.spaces.live.com/photos/

--------------------------------------------------
                  \m/

Kommentera

Ursprungligen postat av Gös Jonas Visa inlägg
                    Krumelur!!!!! Väl talat, det är ibland alldeles för lite, jag vill prova själv anda här ibland.

David det värsta är ju dina skitbeten, allra sämst är det när man får fisk på dem.
                    Minns när jag och Jenk tänkte krossa en Skitstyler för att knäcka dig i Blekinge slutade med att vi i fick slänga en stor sten på fanskapet. En annan annan gång på Oknö tänkte Jernk elda upp en samling MB79 beten vilket tyvärr stoppades) Synd att vi inte hade hela lagret av Suick då för de hade värmt skönt och varit saknade av få.

Är inte heller något större fan av ledade beten, troligen så är det i mitt psyke det sitter som i det mesta med fiske.

Vad är det för fel på Suick?
                    Om man sätter ihop två stycken, får man inte schysst grilltång då?

Kommentera

Schysst vete fan om det blir, lite som en stenåldersyxa, den fungerar men hur bra
                      Nä det går att ta fisk på alla beten, men vissa är åtminstone trevligare att fiska med än andra.
                      Ja lite lustigt när det gäller vissa, de gnäller på saker som inte ens är kopior, men däremot säger de inte ett skit när deras tidigare kunder kränger sjukt mkt äkta kopior.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av barnmorskan, 2013-06-20, 01:04
                      2 355 svar
                      271 836 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg engqvist  
                      Startad av Petterpike, 2015-05-09, 10:13