Jerkbaits i past från Jack Cobb 2009 - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Jerkbaits i past från Jack Cobb 2009

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av Gös Jonas Visa inlägg
    Uberola !!! Varken om du vill veta sanningen så är det så att Jenk betalat formarna. Men Jenk tar inte en krona allt går till Jack. Så han är den som tjänarn pengarna. Efterom du känner Jenk väl vet du att detta är sant. Jack och och Robban är tighta och ofta tycker jag Jenk får för lite cred. Idag myllrar den svenska markanden av beten och spön som Jenk var många år före med.
    Ja det är lungt Jonas, har fått höra att Jack är nöjd och det är det som i slutänden är viktigast. Va mest rädd att någon annan girade till sig Jack´s arv. Varför jag va rädd för det, va bla den något högre tillverkningskostnad (pg av den höga kvaliten) som dessa beten har i förhållande till en buster men ändå ett så pass lågt pris. Har aldrig syftat på att det skulle va jenk som snor åt sig några pengar, han har så han klarar sig. Vet att han älskar gubben.

Känns lite som att det är cwc som kommer få cred här och varken Jack eller Robban, hoppas inte det men gemene man kommer nog mest att kalla det cwc´s nya bete och inget annat.

Nu va det väll inte direkt detta tråden skulle handla om utan om hur betet är. Har set det live och det är väll ingen tvetkan om att det är ett kanon bete, tror ingen som köper det kommer att bli besviken.
    Senast ändrad av Uberola; 2008-12-05, 08:00.

Kommentera

Träbeten är alltid sköna och roliga att fiska med men själv använder jag absolut mest plastbeten.
      Man vet vad man får när man köper och de är lätta att lära sig.
      Mest valuta för pengarna alltså. Både ekonomiskt och fångstmässigt.
      Ser fram emot plastcobbarna. Såg dem i helgen i blekinge och det ser lovande ut. Kul att jämföra gången med mina gamla träcobbar.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
      Startad av barnmorskan, 2013-06-20, 01:04
      2 355 svar
      273 510 visningar
      0 gillar
      Senaste inlägg engqvist  
      Startad av Petterpike, 2015-05-09, 10:13