Hej!
Vi har nu fått in "Bomber Herky Jerky" i vår butik. Vi säljer betena för 137 kr.
Välkomna!
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Bomber Herky Jerky
Collapse
X
-
Ja tror de e typ 160, som busterUrsprungligen postat av Toni D Visa inläggVad är det för rek ca pris på herky jerky?
Jag köpte ett enstaka bete för 120kr i Haparanda, det var den enda HJ i affären.
Här i Eskilstuna får man betala 180kr...vilket känns som överpris.
men beten.nu har dom för 150 o ja har inte sätt et en i affär
Lämna en kommentar:
-
Vad är det för rek ca pris på herky jerky?
Jag köpte ett enstaka bete för 120kr i Haparanda, det var den enda HJ i affären.
Här i Eskilstuna får man betala 189kr...vilket känns som överpris.
Lämna en kommentar:
-
Hehe. Är inte du/ni återförsäljare för BIOS produkter? Vilken jävla amatörmiss att offentligt racka ner på deras försäljare/produktutvecklare isf.Ursprungligen postat av mascot Visa inläggVarför klagar ingen på I-FISH The duke? Är det bara för att Buster har tagit fram den månne?
//StefanSenast ändrad av Rudan; 2009-08-29, 21:27.
Lämna en kommentar:
-
Hej Peder Eriksson; Jag har fiskat med Buster Jerk några år nu! Buster Jerk är bra på att fånga Gädda, speciellt i färgerna, Abborre, Papegoja och Skitmört, och riktigt bra för den som någorlunda kan hantera ett jerkspö, men krokupphängning och finish hos en Buster Jerk lämnar en hel del att önska. Alla tre öglorna; fram, bak och under buken viker sig lätt, eftersom de är så tunna. Efter ett tiotal Gäddor på en Buster Jerk ser den ut att ha fångat flera hundra Gäddor av repor, skrapmärken från Gäddtänder och lossnad färg att döma. Några av mina Buster Jerk läckte också redan efter första Gäddfisketuren. Jag har fixat till detta med Karlsson klister och nagellack. Vid kroköglorna hos Buster Jerk kan det läcka in vatten, men det kan lätt avhjälpas om man ser hålen mellan trådarna där öglorna är fästa och hinner lacka igen hålen ordentligt innan det kommer in vatten den vägen.Ursprungligen postat av PederE Visa inläggBara en sån detalj som att Bombers Herky Jerky har Mustad-krokar gör att jag hellre köper en sån än en Buster Jerk! Byter alltid ut Buster Jerks kassa originalkrokar mot Ownerkrokar...det slipper man ju på en Herky Jerky då Mustadkrokar är riktigt bra! Är priset på de båda betena lika så har man ju faktiskt tjänat på att köpa Bombers version som är fikeduglig redan från start
Jag har även fångat ett antal godkända Gäddor på Bomber Jerk "Herky Jerky" nu i sommar. Herky Jerk går fint i vattnet och är otroligt lättfiskade. Om Bombers kvalitet på Herky Jerk i jämförelse med Buster Jerk och flera andra jerkbeten av plast på den svenska sportfiskemarknaden vågar jag påstå att plasten i Bombers Herky Jerk är otroligt stark och kvaliten på de rostfria krokupphängningsöglorna är helt "outstanding". Bomber Herky Jerks öglor är mycket kraftigare och viker sig inte som på flera av de andra jerkbetena av plast. Givetvis kan vassa Gäddtänder hos stora Gäddor repa och skrapa lite i lacken på Bombers Herky Jerk också, men personligen tror jag att Bombers Herky Jerk inom kort framtid kommer att visa sig vara Nr1 bland svenska och andra skandinaviska jerkbaitfiskare..
Go for the Monster Pikes!
Old Firehand
www.trumman.com - där dina pengar räcker längst!
Lämna en kommentar:
-
Vad ar det du inte forstar? du har gjort ett bete som paminner om din egen design. Sa gor man bara inte
Sett samma sak med mb79, hans nyare jerks paminner om aldre designer. Forjavligt.
Lämna en kommentar:
-
ÄR du full eller skojjar du bara??
Ursprungligen postat av mascot Visa inläggVarför klagar ingen på I-FISH The duke? Är det bara för att Buster har tagit fram den månne?
Lämna en kommentar:
-
min åsikt: Herky Jerky är fruktansvärt lik bustern,,inget snack,, skiljer dock lite i längd som i sin tur (ihop med viktningen) ger en något annan gång i betet. dom ex som är målade i bombers "egna" färger tycker jag bra om men det blir lite pinsamt när man rent av kopierar färgerna från div bj....
sen tycker JAG att herkyn håller avsevärt mycket bättre,, vet inte hur många bj som spruckit mm för mig... men jag håller med om att man borde kanske gjort en lite mer unik form på betet,, det är för likt bustern
Lämna en kommentar:
-
Fick ett gratis exemplar för att testa. Tycker inte att den tillför någonting, går som en buster, låter som ett tivoli !!
Har testat den under 2 fiskepass och fått en del gädda, men som sagt modellen tillförde inget nytt.
Kan dock tänka mig att köpa något ex om det är någon speciell färg som sticker ut. Bomber har ju en hel del schyssta färger på övriga beten.
Lämna en kommentar:
-
Någon som fått nått på nån Herky änn då? jag har själv 2 men har dock inte fått nått på dessa
Lämna en kommentar:
Foton
Collapse
-
av GammelfarGod lördag alla.
Jag har i hela mitt liv fiskat med haspel och har för något år sedan hittat min...1 Foto-
Kanal: Spinnfiske - Utrustning
2026-04-11, 14:50 -
-
av NodittVet någon om var man kan köpa drev till den rullen så den blir lågutväxlad har en japansk 8.1 det är...2 Foton
-
2026-01-09, 17:01 -
-
av Mathias 70Gav mig själv en julklapp i förtid. 5 nya cobbar från sporting och världens trevligaste Dansk.1 Foto
-
2025-12-11, 16:20 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av barnmorskan, 2013-06-20, 01:04
|
2 355 svar
276 740 visningar