Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Bomber Herky Jerky
Collapse
X
-
Varför klagar ingen på I-FISH The duke? Är det bara för att Buster har tagit fram den månne?
Lämna en kommentar:
-

Såg att en del av diskussionen i tråden handlar om att det inte är Ownerkrokar på BJ.
Mina två nyaste BJ hade owner-märke på paketet, så nu har dom bytt till dom.
Lämna en kommentar:
-
jag undrar bara om den herky jerky som liknar busters färg orangebelly perch har en ornage mage eller bara grön, jag ska köpa en herky jerky o göra en recension iallafall
Lämna en kommentar:
-
Även om det är lite of topic så måste jag säga att jag också föredrar Gamakatsu på mina beten. Helt klart den krok som jag haft minst incidenter med.Ursprungligen postat av PederE Visa inläggJa, när det gäller valet av design hade ju inte lite fantasi skadat...val av krok tror jag är så individuellt så det blir nog tråkigt att fortsätta diskutera, handlar nog väldigt mycket om de erfarenheter man har
Tycker att jag missar mer fisk på Ownern än på andra märken, kanske beror på det tunna godset och den lilla hullingen.
Lämna en kommentar:
-
Jag tycker inte jag har prisat betet förutom att det verkar bättre kvalitet på den än på bustern, har varit medlem på sportfiskeforum.se väldigt länge och älskar buster jerk, ville bara säga vad jag tycker då betet är väldigt kritiserat .Ursprungligen postat av KG? Visa inläggKänns seriöst med en ny användare som startar med att prisa ett kritiserat bete...Kan man ana att personen ifråga jobbar på nåt av kopieringsbolagen?...
Som om du aldrig köpt en kopia av något och tyckt den varit bättre
Köpte Bomber för jag ville testa helt enkelt och gillar inte att man blir påhoppad på en gång för att man berättar det.
Lämna en kommentar:
-
Känns seriöst med en ny användare som startar med att prisa ett kritiserat bete...Kan man ana att personen ifråga jobbar på nåt av kopieringsbolagen?...Ursprungligen postat av pancreas Visa inläggKöpte denna för 150kr idag i färgen Rune, ser riktigt nice ut. Kvalitén verkar vara bra mycket bättre än buster jerk iallafall.
Lämna en kommentar:
-
Köpte denna för 150kr idag i färgen Rune, ser riktigt nice ut. Kvalitén verkar vara bra mycket bättre än buster jerk iallafall.
Lämna en kommentar:
-
Ja, när det gäller valet av design hade ju inte lite fantasi skadat...val av krok tror jag är så individuellt så det blir nog tråkigt att fortsätta diskutera, handlar nog väldigt mycket om de erfarenheter man har
Lämna en kommentar:
Foton
Collapse
-
av GammelfarGod lördag alla.
Jag har i hela mitt liv fiskat med haspel och har för något år sedan hittat min...1 Foto-
Kanal: Spinnfiske - Utrustning
2026-04-11, 14:50 -
-
av NodittVet någon om var man kan köpa drev till den rullen så den blir lågutväxlad har en japansk 8.1 det är...2 Foton
-
2026-01-09, 17:01 -
-
av Mathias 70Gav mig själv en julklapp i förtid. 5 nya cobbar från sporting och världens trevligaste Dansk.1 Foto
-
2025-12-11, 16:20 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av barnmorskan, 2013-06-20, 01:04
|
2 354 svar
277 464 visningar