Bomber Herky Jerky - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Bomber Herky Jerky

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Stampe
    replied
    Finns bara ett sätt att bli nöjd, tillverka sina egna

Lämna en kommentar:

• mascot
    replied
    Varför klagar ingen på I-FISH The duke? Är det bara för att Buster har tagit fram den månne?

Lämna en kommentar:

• EsoxToni
    replied

Såg att en del av diskussionen i tråden handlar om att det inte är Ownerkrokar på BJ.
    Mina två nyaste BJ hade owner-märke på paketet, så nu har dom bytt till dom.

Lämna en kommentar:

• jämtlandgädda
    replied
    jag undrar bara om den herky jerky som liknar busters färg orangebelly perch har en ornage mage eller bara grön, jag ska köpa en herky jerky o göra en recension iallafall

Lämna en kommentar:

• Marc_Bolan
    replied
    Köper gärna om kvaliteten är bättre!

Lämna en kommentar:

• Danne Johansson
    replied
    Ursprungligen postat av PederE Visa inlägg
    Ja, när det gäller valet av design hade ju inte lite fantasi skadat...val av krok tror jag är så individuellt så det blir nog tråkigt att fortsätta diskutera, handlar nog väldigt mycket om de erfarenheter man har
    Även om det är lite of topic så måste jag säga att jag också föredrar Gamakatsu på mina beten. Helt klart den krok som jag haft minst incidenter med.

Tycker att jag missar mer fisk på Ownern än på andra märken, kanske beror på det tunna godset och den lilla hullingen.

Lämna en kommentar:

• pancreas
    replied
    Ursprungligen postat av KG? Visa inlägg
    Känns seriöst med en ny användare som startar med att prisa ett kritiserat bete...Kan man ana att personen ifråga jobbar på nåt av kopieringsbolagen?...
    Jag tycker inte jag har prisat betet förutom att det verkar bättre kvalitet på den än på bustern, har varit medlem på sportfiskeforum.se väldigt länge och älskar buster jerk, ville bara säga vad jag tycker då betet är väldigt kritiserat . Som om du aldrig köpt en kopia av något och tyckt den varit bättre

Köpte Bomber för jag ville testa helt enkelt och gillar inte att man blir påhoppad på en gång för att man berättar det.

Lämna en kommentar:

• KG?
    replied
    Ursprungligen postat av pancreas Visa inlägg
    Köpte denna för 150kr idag i färgen Rune, ser riktigt nice ut. Kvalitén verkar vara bra mycket bättre än buster jerk iallafall.
    Känns seriöst med en ny användare som startar med att prisa ett kritiserat bete...Kan man ana att personen ifråga jobbar på nåt av kopieringsbolagen?...

Lämna en kommentar:

• pancreas
    replied
    Köpte denna för 150kr idag i färgen Rune, ser riktigt nice ut. Kvalitén verkar vara bra mycket bättre än buster jerk iallafall.

Lämna en kommentar:

• PederE
    replied
    Ja, när det gäller valet av design hade ju inte lite fantasi skadat...val av krok tror jag är så individuellt så det blir nog tråkigt att fortsätta diskutera, handlar nog väldigt mycket om de erfarenheter man har

Lämna en kommentar:

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av barnmorskan, 2013-06-20, 01:04
2 354 svar
277 464 visningar
0 gillar
Senaste inlägg engqvist  
Startad av Petterpike, 2015-05-09, 10:13