Ursprungligen postat av Kattman
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Attitude baits dream team collection
Collapse
X
-
...jo, ser att ironin inte riktigt gick hem där... den testades i bräckt vatten och jag tyckte nog att den var mer "slowsink" än suspending. Bytte till fluotafs, då blev det bättre... men, ett utmärkt vårbete för trög gädda."Det är ingen idé att skynda sig om man inte vet var man är på väg. Man vet ju ändå inte när man är framme" - Nalle Puh
"Keep it simple"
//Jan O
www.fisheco.se
www.brofiske.net
www.magazinefisheco.se
-
Ursprungligen postat av Jan O Visa inlägg...jo, ser att ironin inte riktigt gick hem där... den testades i bräckt vatten och jag tyckte nog att den var mer "slowsink" än suspending. Bytte till fluotafs, då blev det bättre... men, ett utmärkt vårbete för trög gädda.
Stämmer, den är slowsink.
Iallafall med en 40cm 75 punds boa.
Testad i Blekinge.
Kommentera
-
Jag hörde även att han har målat om sin båt till chiquita gulUrsprungligen postat av Danne Johansson Visa inläggJag har hört att KG betalade för att få vara med i Dream Team .....
Kommentera
-
Nja, men jag tog inte mycket betalt. Fick några KG-jerkar. 4 upp på BJ-KGfärg idag, Funkar riktigt bra när solen lyser,Ursprungligen postat av Danne Johansson Visa inläggJag har hört att KG betalade för att få vara med i Dream Team .....
Kommentera
-
Hmmm, passar inte i Sverige dåUrsprungligen postat av KG? Visa inläggNja, men jag tog inte mycket betalt. Fick några KG-jerkar. 4 upp på BJ-KGfärg idag, Funkar riktigt bra när solen lyser,
Vad skulle vi gjort utan havet? Skulle vi burit båten.... http://ghfk.se/
Kommentera
-
Hej Kattman; Inom sportfiskevärlden införde Bomber Bait Company, Gainesville i Texas begreppet "suspending" för svävande wobbler på 1980-talet.Ursprungligen postat av Kattman Visa inläggSuspending är ett engelsk ord som direkt översatt betyder svävande.
Testade en av de nya BB och skulle snarare kalla de sakta sjunkande alltså slow sinking.
Det sagt, det var i söt vatten som mitt test genomfördes. I bräckt eller saltvatten kanske de är svävande.
Någon som testat i olika salthaltar?
Engelska ord har ofta många betydelser. Engelska ordet suspend har länge betytt hänga eller hänga upp på svenska. Be suspended = vara upphängd. Suspender används i engelskan ofta om substantiv som strumpeband, strumpebandshållare och hängslen.
Go for the Big Ones!
Old Firehand
www.trumman.com - där dina pengar räcker längst!
Kommentera
-
Om du vill så kan jag gå in och stödköpa några hundra ex så att din färg blir "most popular"Ursprungligen postat av KG? Visa inläggNja, men jag tog inte mycket betalt. Fick några KG-jerkar. 4 upp på BJ-KGfärg idag, Funkar riktigt bra när solen lyser,
Kommentera
-
Ursprungligen postat av DavidL Visa inläggMangeboy? Træbetenas gudfader...
dan detta skrevs satt robban och funderade på nästa ismete pass och david på ett fartyg till havs långt från gäddfiske ...
själv drog jag pikes på buster
Kommentera
-
Om ca 2 veckor får jag kanske äran att lära dig hur man fiskar med en buster ocksåUrsprungligen postat av mangeboy79 Visa inlägg
dan detta skrevs satt robban och funderade på nästa ismete pass och david på ett fartyg till havs långt från gäddfiske ...
själv drog jag pikes på buster
T
Man behöver inte jeeeerka, baaara vevaaa
Kommentera
-
jag du och kertan eller??Ursprungligen postat av pasi75 Visa inläggOm ca 2 veckor får jag kanske äran att lära dig hur man fiskar med en buster också
T
Man behöver inte jeeeerka, baaara vevaaa
Kommentera
Foton
Collapse
-
av Mathias 70Gav mig själv en julklapp i förtid. 5 nya cobbar från sporting och världens trevligaste Dansk.1 Foto
-
Kanal: Spinnfiske - Utrustning
2025-12-11, 16:20 -
-
av FlexKöpte ett Perchzilla Finesse Casting 2-12gr och parade ihop det med en Micro monster och hela ekipaget...3 Foton
-
Kanal: Spinnfiske - Utrustning
2025-04-25, 11:20 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av barnmorskan, 2013-06-20, 01:04
|
2 355 svar
271 299 visningar