Zam vs. Zalt? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Zam vs. Zalt?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Får snart döpa om tråden till bästa gäddwobblern!
    Vila i frid Ozzy, vila i frid...

Kommentera

Ursprungligen postat av jämtlandgädda Visa inlägg

Walleye är ej Gös, Zander är Gös
      Såg någon gång att du skrev Go for the Big YP! i en Abborrtråd
      YP är ej Abborre, Redfin Perch/River Perch/European Perch är Abborre
      Killen trampar gärna folk på tårna, jag gillart!

Kommentera

Ursprungligen postat av JimmyJigg Visa inlägg
        Killen trampar gärna folk på tårna, jag gillart!
        Nu är väl iof Walleye en gös fisk iaf :p

Lite mindre än vår vanliga gös så "The big Walleyes" behöver ju inte betyda en stor gös

Kommentera

Så du får lika mycket fisk som andra? Hur många gäddor har du tagit och hur många tror du OF har tagit? Hur många har jag tagit? Hur kan du med säkerhet säga att du vet att du har samma referensram som jag? När det gäller gädda större än 2,4 kilo kan du omöjligen ha någon erfarenhet alls.

Skriv gärna att du har hört, att andra säger eller att du fått intrycket av när det gäller att rekomendera prylar du faktiskt aldrig ens har använt. Jag tycker att du är en jätterolig figur, men kan bli lite trött på att du "sprider så mycket kunskap" som du faktiskt inte har. Lägg tiden på att fiska så kanske du till sist har lite praktisk erfarenhet bakom alla dina tips.
          Allt är mört som glimmar!

Kommentera

Ursprungligen postat av Lucius Visa inlägg
            Så du får lika mycket fisk som andra? Hur många gäddor har du tagit och hur många tror du OF har tagit? Hur många har jag tagit? Hur kan du med säkerhet säga att du vet att du har samma referensram som jag? När det gäller gädda större än 2,4 kilo kan du omöjligen ha någon erfarenhet alls.

Skriv gärna att du har hört, att andra säger eller att du fått intrycket av när det gäller att rekomendera prylar du faktiskt aldrig ens har använt. Jag tycker att du är en jätterolig figur, men kan bli lite trött på att du "sprider så mycket kunskap" som du faktiskt inte har. Lägg tiden på att fiska så kanske du till sist har lite praktisk erfarenhet bakom alla dina tips.

Men från de ena till det andra, är det fastslaget att zam kan vara den vassare wobblern i varmare vatten? har en zam pagepoja, men faktiskt ingen zalt papegoja, och funderar på en sån , men vet inte om de e lönt?

Kommentera

Ursprungligen postat av Lucius Visa inlägg

såklart har OF dragit mer gädda än jag, han är 5 gånger äldre
              plus att jag bara seriöst fiskat i typ ett halvår!
              men om jag åker på en fisketur (de gångerna jag kan använda båt) och du åker ut på en fisketur så får jag nog ungefär lika många

Kommentera

Ursprungligen postat av Axor Visa inlägg

Men från de ena till det andra, är det fastslaget att zam kan vara den vassare wobblern i varmare vatten? har en zam pagepoja, men faktiskt ingen zalt papegoja, och funderar på en sån , men vet inte om de e lönt?
                Bara för att folk tycker att en skulle vara bättre betyder inte att det inte finns situationer då den andra fiskar skjortan av det första betet. Ha en Zam och en Zalt så är du förberädd för många situationer!

Kommentera

Ursprungligen postat av snOrdanger Visa inlägg
                  Bara för att folk tycker att en skulle vara bättre betyder inte att det inte finns situationer då den andra fiskar skjortan av det första betet. Ha en Zam och en Zalt så är du förberädd för många situationer!
                  jo kom på mig själv att de vart lite dumt tänk!

Kommentera

Ursprungligen postat av jämtlandgädda Visa inlägg
                    såklart har OF dragit mer gädda än jag, han är 5 gånger äldre
                    plus att jag bara seriöst fiskat i typ ett halvår!
                    men om jag åker på en fisketur (de gångerna jag kan använda båt) och du åker ut på en fisketur så får jag nog ungefär lika många

Om du har fiskat seriöst i ett halvår så kan du inte ha speciellt mycket egna erfarenheter.

Kommentera

Jämtlandsgädda du skulle bli förvånat hur totalt outfishad du skulle bli av många som fiskat gädda så otroligt mkt mer än du. Du är en frisk fläkt fortsätt med det, men du har inte ens nosat på den första raden gällande gäddfiske.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av lethul, 2009-10-07, 20:40
                      6 svar
                      1 857 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Benjamin S  
                      Startad av barnmorskan, 2013-06-20, 01:04