Ursprungligen postat av Gös Jonas
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Zam vs. Zalt?
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av jämtlandgädda Visa inläggatt jämföra mig med tex OF är ju som att gämföra någon 15 åring som bara spelat basket i 6 månader med Kobe Bryant
Kommentera
-
Ursprungligen postat av snOrdanger Visa inläggOch att samma snubbe som spelat i 6 månader att tipsa allt o alla om alla knep i basket för att sen rätta kobe bryant!
om Kobe Bryant kallade en Basketboll för en Fotboll hade jag ju rättat honom såklart, är det fel att rätta folk?
Kommentera
-
Ursprungligen postat av jämtlandgädda Visa inläggJa men om jag har hört att något bete/spö/rulle e bra så tipsar jag om det ju!
om Kobe Bryant kallade en Basketboll för en Fotboll hade jag ju rättat honom såklart, är det fel att rätta folk?
Att du har läst något är inte samma som att faktiskt ha erfarenhet av något!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av urpo Visa inläggNej, men det är fel att tipsa om saker som du inte har någon som helst erfarenhet av.
Att du har läst något är inte samma som att faktiskt ha erfarenhet av något!
Kommentera
-
ok, nu ska sanningen fram. jämtgäddan, tycker du är underhållande, och att man bara har ett pb på 2,4 på gädda gör en inte till en dålig fiskare, man kanske rent av fiskar i en sjö där gäddorna är ovanligt små. Men det folk irriterar sig på är nog att du saknar den erfarenhet som du försöker spegla på. Mitt tips är att skaffa mer erfarenhet i de ämnen du gärna vill dela med dig av, vad jag förstått är du inte särkilt gammal, du är betydligt yngre än de flesta här inne t.o.m. Mitt råd hade vatt att läsa, lära, och utföra i praktiken! läs vad de gamla rävarna vill dela med sig av, lär dig, och bli som dom! sen kan du oxå lära ut till de oerfarna.
Kan direkt säga att jag inte är särskilt erfaren, men jag älskar att läsa vad de rutinerade har att säga om gäddfisket, och skulle inte vilja drömma om att säga emot! lycka till och skitfiske på dig!Vila i frid Ozzy, vila i frid...
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Old Firehand Visa inläggHej Jimmy Jigg; Hade du låtit de "helsponsrade" guiderna och deras kunder fiskat med originalen Bomber B16A och B17A i stället hade det inte förvånat mig om de hade fångat dubbelt så stora Gäddor på Bomber som de gjort på Zam...
Go for the Big Ones!
Old Firehand
www.trumman.com - där dina pengar räcker längst!
Kommentera
-
Zam 22cm suspending är en killer... Jag har då lyckats bäst på den!/Team Perax, Jon Persson
http://teamperax.blogspot.com/
Kommentera
Foton
Collapse
-
Svar till BFS/UL fiske och utrustning!av StorborreFår se om det blir DK 100 eller en Loongze Airlite.
Spöt jag funderar para ihop med Dankung...1 Foto-
Kanal: Spinnfiske - Utrustning
2025-06-07, 12:02 -
-
av dhaglundÄr det möjligt att byta knopparna på veven till en Ambassadeur Syncro? Jag förstår att det är svårt...1 Foto
-
2025-05-14, 16:20 -
-
av FlexKöpte ett Perchzilla Finesse Casting 2-12gr och parade ihop det med en Micro monster och hela ekipaget...3 Foton
-
2025-04-25, 11:20 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av lethul, 2009-10-07, 20:40
|
6 svar
1 846 visningar
0 gillar