Zam vs. Zalt? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Zam vs. Zalt?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av Gös Jonas Visa inlägg
    Jämtlandsgädda du skulle bli förvånat hur totalt outfishad du skulle bli av många som fiskat gädda så otroligt mkt mer än du. Du är en frisk fläkt fortsätt med det, men du har inte ens nosat på den första raden gällande gäddfiske.
    att jämföra mig med tex OF är ju som att gämföra någon 15 åring som bara spelat basket i 6 månader med Kobe Bryant

Kommentera

Ursprungligen postat av jämtlandgädda Visa inlägg
      att jämföra mig med tex OF är ju som att gämföra någon 15 åring som bara spelat basket i 6 månader med Kobe Bryant
      Och att samma snubbe som spelat i 6 månader att tipsa allt o alla om alla knep i basket för att sen rätta kobe bryant!

Kommentera

Precis SnOrdanger!!

Gäddan du skulle inte fiska jämt med de flesta av oss här som fiskat gädda under stor del av våra liv.
        Du skulle inte ens vara nära.

Men det är fart och fläkt i dig och sådant skall uppskattas.

Kommentera

Ursprungligen postat av snOrdanger Visa inlägg
          Och att samma snubbe som spelat i 6 månader att tipsa allt o alla om alla knep i basket för att sen rätta kobe bryant!
          Ja men om jag har hört att något bete/spö/rulle e bra så tipsar jag om det ju!

om Kobe Bryant kallade en Basketboll för en Fotboll hade jag ju rättat honom såklart, är det fel att rätta folk?

Kommentera

Ursprungligen postat av jämtlandgädda Visa inlägg
            Ja men om jag har hört att något bete/spö/rulle e bra så tipsar jag om det ju!

om Kobe Bryant kallade en Basketboll för en Fotboll hade jag ju rättat honom såklart, är det fel att rätta folk?
            Nej, men det är fel att tipsa om saker som du inte har någon som helst erfarenhet av.
            Att du har läst något är inte samma som att faktiskt ha erfarenhet av något!

Kommentera

Ursprungligen postat av urpo Visa inlägg
              Nej, men det är fel att tipsa om saker som du inte har någon som helst erfarenhet av.
              Att du har läst något är inte samma som att faktiskt ha erfarenhet av något!
              släpp det där nu...

Kommentera

ok, nu ska sanningen fram. jämtgäddan, tycker du är underhållande, och att man bara har ett pb på 2,4 på gädda gör en inte till en dålig fiskare, man kanske rent av fiskar i en sjö där gäddorna är ovanligt små. Men det folk irriterar sig på är nog att du saknar den erfarenhet som du försöker spegla på. Mitt tips är att skaffa mer erfarenhet i de ämnen du gärna vill dela med dig av, vad jag förstått är du inte särkilt gammal, du är betydligt yngre än de flesta här inne t.o.m. Mitt råd hade vatt att läsa, lära, och utföra i praktiken! läs vad de gamla rävarna vill dela med sig av, lär dig, och bli som dom! sen kan du oxå lära ut till de oerfarna.
                Kan direkt säga att jag inte är särskilt erfaren, men jag älskar att läsa vad de rutinerade har att säga om gäddfisket, och skulle inte vilja drömma om att säga emot! lycka till och skitfiske på dig!
                Vila i frid Ozzy, vila i frid...

Kommentera

Ursprungligen postat av Old Firehand Visa inlägg
                  Hej Jimmy Jigg; Hade du låtit de "helsponsrade" guiderna och deras kunder fiskat med originalen Bomber B16A och B17A i stället hade det inte förvånat mig om de hade fångat dubbelt så stora Gäddor på Bomber som de gjort på Zam...
                  Go for the Big Ones!
                  Old Firehand
                  www.trumman.com - där dina pengar räcker längst!
                  Jag fattar inte. va då orginalen? dom är ju inte ens lika i mina ögon!
                  http://www.reverbnation.com/burnout28

Kommentera

Zam 22cm suspending är en killer... Jag har då lyckats bäst på den!
                    /Team Perax, Jon Persson
                    http://teamperax.blogspot.com/

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av lethul, 2009-10-07, 20:40
                    6 svar
                    1 846 visningar
                    0 gillar