Ursprungligen postat av stefanm
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Sämsta köpet
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av Linkannr1 Visa inläggPolarn köpte oxå en sån,men gasen funkade inte överhuvudtaget så han lämnade oxå tillbaka skiten och köpte en Minnkota som fungerar perfekt!Catch for the moment and Release for the future.[FONT=Impact][/FONT]
Kommentera
-
Måste vara då jag tänkte vara ekonomisk och köpa lite fiskedrag ifrån tradera. köpte ett "billigt sommarpaket" kostade runt 1000lappen. spinnarna va då de bästa jag någonsin haft men wobblerna... Inte en ända funkade de bara snurrade runt, eller kom som en torped genom vattnet eller surfade vart till att slänga allihopa. Men har lärt mig att man får vad man betalar för.
Kommentera
-
köpte ett kit med en rulle från jaxxon och ett spö från bromanodell. rullen skulle enligt utsagor kosta ca 900kr och spöt kostade ordinarie 3000kr (överpris satt) men kostade typ 1500kr, rullen är den sämsta jag någonsin testat den känns skön när man "torr" vevar den men om det blir motstånd så låter den som ett tröskverk. spöt är dock fantastiskt!
Kommentera
-
Sämst är gummistövlar från RT. De första paret började läcka tredje gången jag använde dem. Reklamerade och fick nya som också började läcka. Orkade inte tjafsa mer så jag lagade dem, och lagade dem, och lagade dem. Det enda som håller tätt är mina lagningar. I övrigt kunde jag lika gärna ha satt två tvättpåsar på fötterna. pris för stövlarna 400... Kunde förmodligen köpt bättre på Biltema.
Apropå Biltema. Deras silikonhov, den gummerade skiten är helt värdelös. Väger bly och är alldeles för grund. En tvåkilos gös hoppade ur håven. Faktum är att gumminätet fungerar mer som en studsmatta.
Kommentera
-
om byten räknas så är mitt sämsta byte en båt mot jerk utrustning dock var spöt bara skit och rullen är till för wobbler fiske,jag gick på de killen sa (axion119) här på fiskesnack,han sa att det var ett kanon set för fiske med jerkbait jo tjena,samt sämsta köpet är 3 pack fake swim swizz 224kr bara skit kan jag säga.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Kennielofstedt Visa inläggom byten räknas så är mitt sämsta byte en båt mot jerk utrustning dock var spöt bara skit och rullen är till för wobbler fiske,jag gick på de killen sa (axion119) här på fiskesnack,han sa att det var ett kanon set för fiske med jerkbait jo tjena,samt sämsta köpet är 3 pack fake swim swizz 224kr bara skit kan jag säga.Senast ändrad av ludde863; 2011-03-25, 22:13.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Kennielofstedt Visa inläggsämsta köpet är 3 pack fake swim swizz 224kr bara skit kan jag säga.
Ska inte hänga ut andra som Lurandrejare när du håller på med sånt själv.
Ett tips i all välmening.
StefanCatch for the moment and Release for the future.[FONT=Impact][/FONT]
Kommentera
-
Strike Wire Lina, när jag började jerka linan gick av hur lätt som helst tappat flertal beten pga av linan. - tyvärr vågar jag numera inte testa den mer även om den linan jag fick vore måndagsex (Dock konstigt då det var bulkspole).
/MMina Placeringar:
2:a plats - Mälaren Mästerskapet Höstupplagan - Team Tail.
2: plats - Fångade tävlingens näst största gädda 100+ Roslags Pike
Kommentera
-
Ursprungligen postat av stefanm Visa inläggSom du försökte sälja som som äkta...
Ska inte hänga ut andra som Lurandrejare när du håller på med sånt själv.
Ett tips i all välmening.
Stefan
Kommentera
Foton
Collapse
-
Svar till BFS/UL fiske och utrustning!av StorborreFår se om det blir DK 100 eller en Loongze Airlite.
Spöt jag funderar para ihop med Dankung...1 Foto-
Kanal: Spinnfiske - Utrustning
2025-06-07, 12:02 -
-
av dhaglundÄr det möjligt att byta knopparna på veven till en Ambassadeur Syncro? Jag förstår att det är svårt...1 Foto
-
2025-05-14, 16:20 -
-
av FlexKöpte ett Perchzilla Finesse Casting 2-12gr och parade ihop det med en Micro monster och hela ekipaget...3 Foton
-
2025-04-25, 11:20 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av lethul, 2009-10-07, 20:40
|
6 svar
1 839 visningar
0 gillar