Sämsta köpet - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Sämsta köpet

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Zam Z Tail

En Zam Z Tail. Betet i sig är väl OK men tailen är under all kritik. Köpte ett pack med extra tailar och samtliga har smält ihop till en röra.

Jag kan inte ens reklamera då både butiken och Zalt hävdar att jag har fått nya modellen och att det inte är ngt fel på dessa.

Kommentera

köpte 3 st Baitrunner rullar från Ultimate för några år sedan, andra turen så rasade 2 rullar på samma sätt.. lämna tillbaka alla 3.

Kommentera

Ursprungligen postat av Rullknäckarn Visa inlägg
        X-Busters... sådär va??
        Hårda Hugg, Mjuka Returer!

Lasse B
        Kassör, Medlemsansvarig SGK

http://www.svenskagaddklubben.se/

Kommentera

Köpte broman wobbler som inte wobblade alls utan bara stack ut åt ett håll

Kommentera

Lill-öringen, köpt alldelles förmånga av detta (enligt mig) skitdrag som bara hakar upp sig och jävlas med en... Kan ju även tillägga att darts flötesstopp (bruna små ovaler) är scheisse

Kommentera

sämsta köpet måste vara fiskehandskar från icebear som släppte direkt i sömmarna och suger åt sig vatten värre än en vettextrasa.
              sigpic
              http://jerkskadad.blogspot.com

Kommentera

Ursprungligen postat av Sir Fish-a-lot Visa inlägg
                Jag ångrar alla häcklor och havsfiskekrokar av märket Fladen - rostar under första gången de fiskas med! Inte efter utan under själva fisket. Vilket skämt!
                Jag kan helt hålla med, tom. deras "rostfria" spinnrulle rostar ihop, ringar rostar, drag där "pärlemoren" delaminerar, drag som rostar etc.etc.

Kallt konstaterande: Fladen är skit rätt igenom. Tom. strömmingstacklet rostade.

Kommentera

Köpte en fiskelåda från Biltema. Skiten gick sönder när jag öppnade locket. I samma veva så inhandlades det även en fiskevåg från dem. Testade den med en 1hg vikt. Vågen visade 2 kg. Aldrig mer Biltema.

Kommentera

Usla Pirkar !

Köpte på mig 2st 3pack med Fladen pirkar. Kollade inte så väldans noga på dem i paketet. Men när man kom hem och öppnade, så kunde man inte mer än att skratta för sig själv. Tänkte att där fick du för att du handlade billigt.....
                    Men jag trodde faktiskt inte att man kunde misslyckas helt med pirkar. Skiten är endast dåligt lödade i ändarna. Så plåten "glipar" i princip helt på långsidorna. Släppte en av dom i golvet och då "glipade" det ännu mer. Rena skämtet......
                    Kanske haft oturen och fått tag i två paket Måndags exemplar, men jag ska skicka skiten till Fladen och be dom behålla prylarna.

Kommentera

Mitt värsta köp när ja köpte ett UL-spö för några år sen . Ett Kunnan, gick av i holken vid ett mothugg. Sen gick jag till affären jag köpt de. fick nytt. drog iväg igen å fiskade . Mothugg å gick av vid holken igen . Förbannad hoppade jag på mopeden på den tiden , Åkte igen till min lokala fiskeaffär, pratade med han som äger stället, han tog ut 5 spön från lagret, och alla gick sönder. Och de va rätt skoj. Fick ett annat värre
                      Gädda : 9,8 Gös : 5,7 Abbore : 1,6 Sutare : 1,7 Regnbåge : 3,2 brax : 3,7 Röding : 1,7 Björka 0,62 Lake : 1,6

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av lethul, 2009-10-07, 20:40
                      6 svar
                      1 823 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Benjamin S  
                      Startad av barnmorskan, 2013-06-20, 01:04