Did you make a LOL or a fail?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
min absolut sista tråd
Collapse
X
-
Jodå Kennie visst kan du förstärka din rulle till en maxad jerkmaskin.
Nytt stativ hårdnitat mässing ca: 350 kronor
Dubbla extra stopp. 100
Carbon matris broms 300
Spolaxel lager bronslager 150
Lättat linspridaredrivhjul med 2 keramhybridlager: 450
Utväxlingar 1:6,3 hö eller vä: 350
1700 kronor så har du en maxad rulle, OBS! priserna har ja bara gissat på ett ungefär men tror dom stämmer bra.
finns ju färdiga paket som UT Musky Performance: 1.536 :- men vet inte vad den innehåller men kolla med UT reel så hjälper han dig med vad du behöver för att baxa elefanter.
Men sluta oraoa dig fiska med det du har. ge fan i att leka Karelin med spöt bara så håller den nog en 70-80 år. du kanske får byta lager nån eller några gånger. vilket är normalt på alla rullar.Senast ändrad av Exxet; 2011-03-03, 16:15.Det finns två ting som är oändliga - universum och människans dumhet, Men när det gäller universum är jag inte helt säker. [Albert Einstein]
Att klaga är som att sitta i en gungstol – du har något att göra men du kommer ingenstans. [Dalai Lama]
Kommentera
-
okej då gör jag som du säger!Ursprungligen postat av axe Visa inläggJodå Kennie visst kan du förstärka din rulle till en maxad jerkmaskin.
Nytt stativ hårdnitat mässing ca: 350 kronor
Dubbla extra stopp. 100
Carbon matris broms 300
Spolaxel lager bronslager 150
Lättat linspridaredrivhjul med 2 keramhybridlager: 450
Utväxlingar 1:6,3 hö eller vä: 350
1700 kronor så har du en maxad rulle, OBS! priserna har ja bara gissat på ett ungefär men tror dom stämmer bra.
finns ju färdiga paket som UT Musky Performance: 1.536 :- men vet inte vad den innehåller men kolla med UT reel så hjälper han dig med vad du behöver för att baxa elefanter.
Men sluta oraoa dig fiska med det du har. ge fan i att leka Karelin med spöt bara så håller den nog en 70-80 år. du kanske får byta lager nån eller några gånger. vilket är normalt på alla rullar.
mvh kennie
Kommentera
-
Asså herre gud vad du frågar om dessa rullarna, mitt bidrag är en fråga har du köpt nån eller du vill bara synas?`Ursprungligen postat av Kennielofstedt Visa inläggtjenare!,jag har fått sjukt mycket klagomål på att jag lägger ut så mycket tråkiga trådar,så nu ska jag lägga ut en sista tråd med alla mina frågor och om jag inte får de svar jag behöver fortsätter jag lägga ut trådar!
mina frågor är då:
vad är de för skillnad mellan amba 5501 cl3 och jb samt jerk
håller 5501 cl3 till krävande jerkfiske(drag från 80gram till 200 gram)
och vad är ett medelfiske för en amba 5501 cl3?
mvh kennie
Samt tänkte jag lära dig lite snabbt hur man kan googla saker så slipper man fylla ett forum med samma frågor som har besvarats innan. Lär dig googla lite
Kommentera
-
Annars kan du ju bete dig som en vuxen och läsa tråden och de svar han har fått istället för att bara klaga...Ursprungligen postat av Sarano Visa inläggAsså herre gud vad du frågar om dessa rullarna, mitt bidrag är en fråga har du köpt nån eller du vill bara synas?`
Samt tänkte jag lära dig lite snabbt hur man kan googla saker så slipper man fylla ett forum med samma frågor som har besvarats innan. Lär dig googla lite
Kommentera
-
Fundera på saken, om du skulle behöva. Fiska och njut av fisket. det är ändå stunden där i nuet som ger dig din fiskeupplevelse,okej då gör jag som du säger!
mvh kennie
INTE prislappen eller prestandasiffran på det du har i handen.Det finns två ting som är oändliga - universum och människans dumhet, Men när det gäller universum är jag inte helt säker. [Albert Einstein]
Att klaga är som att sitta i en gungstol – du har något att göra men du kommer ingenstans. [Dalai Lama]
Kommentera
-
du kan få en fiske älskare att sälja sin utrustning sånna som dig ska inte vara här på forumet (fiskesnack)Ursprungligen postat av Sarano Visa inläggAsså herre gud vad du frågar om dessa rullarna, mitt bidrag är en fråga har du köpt nån eller du vill bara synas?`
Kommentera
-
Ingenting kan få en fiskeälskare att sälja sin utrustning,möjligen för mycket prylar då,men speciellt inte en sådan ogenomtänkt kommentar,Sarano kan tydligen allt själv och behöver aldrig fråga någon om råd...Ursprungligen postat av Kennielofstedt Visa inläggdu kan få en fiske älskare att sälja sin utrustning sånna som dig ska inte vara här på forumet (fiskesnack)Never let your memories be greater then your dreams...
I händerna på ett klantarsel blir även den dyraste utrustning förvandlad till odugligt skit...
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Kennielofstedt Visa inläggföresten vad är denna rulle till egentligen?
denna kommentar var bara för rolig
Den används till att fiska med
Kommentera
Foton
Collapse
-
av NodittVet någon om var man kan köpa drev till den rullen så den blir lågutväxlad har en japansk 8.1 det är...2 Foton
-
Kanal: Spinnfiske - Utrustning
2026-01-09, 17:01 -
-
av Mathias 70Gav mig själv en julklapp i förtid. 5 nya cobbar från sporting och världens trevligaste Dansk.1 Foto
-
2025-12-11, 16:20 -
-
av FlexKöpte ett Perchzilla Finesse Casting 2-12gr och parade ihop det med en Micro monster och hela ekipaget...3 Foton
-
2025-04-25, 11:20 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av barnmorskan, 2013-06-20, 01:04
|
2 355 svar
271 630 visningar