Shennare, Som rubriken lyder så är jag lite fundersam över detta bete ( http://www.beten.nu/se/art/i-fish-the-vicar.php ) . Jag såg det när jag var inne på fiskecenter i Jkp och klämde lite, då antog jag det att det var ett renodlat litet jerkbete.
Men nu när jag vandrade in på kära internet för att kolla om jag kunde hitta det till ett sjyst pris så stod det att det var ett bete framtaget för vanlig inspinning och trollingfiske.
Min fråga lyder då efter all onödig information, är det någon som har erfarenhet av betet och vet om det är sjyst att "jerka" hem och hur det i så fall går?
Tacksam för svar
Men nu när jag vandrade in på kära internet för att kolla om jag kunde hitta det till ett sjyst pris så stod det att det var ett bete framtaget för vanlig inspinning och trollingfiske.
Min fråga lyder då efter all onödig information, är det någon som har erfarenhet av betet och vet om det är sjyst att "jerka" hem och hur det i så fall går?
Tacksam för svar
"Glidarbeten" har jag tillräckligt av, tänkte lägga till något nytt till arsenalen
Bara att spinna hem lite blandat, monotont, snabbt, sakta, lite knyckigt och med lite spinnstopp, beroende på gäddornas humör för dagen.
Kommentera